Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 listopada 2015, 11:50

autor: Michał Jodłowski

Pillars of Eternity: The White March – Part II na początku 2016 roku; znamy zawartość patcha 3.0

Jak wynika z najnowszych informacji udzielonych przez studio Obsidian Entertainment, druga część dodatku The White March do gry Pillars of Eternity zadebiutuje na początku przyszłego roku. Poznaliśmy również zawartość patcha 3.0.

Przygodę rozpoczętą w The White March – Part I ukończymy na początku przyszłego roku. - Pillars of Eternity: The White March – Part II na początku 2016 roku - wiadomość - 2015-11-17
Przygodę rozpoczętą w The White March – Part I ukończymy na początku przyszłego roku.
The White March – Part II w skrócie:
  • Zwieńczenie fabuły The White March.
  • Podniesiony maksymalny poziom postaci.
  • Nowy towarzysz – barbarzyńca.
  • Tryb fabularny – Story Time.

Jak wynika z najnowszych informacji udzielonych przez Brandona Adlera – producenta gry Pillars of Eternitydruga część rozszerzenia The White March zadebiutuje końcem stycznia 2016 roku, choć dokładna data premiery na razie pozostaje nieznana. The White March – Part II, oprócz zakończenia opowieści rozpoczętej przez poprzednika, podniesie maksymalny poziom doświadczenia postaci, a także wprowadzi nowego towarzysza: barbarzyńcę imieniem Meneha. Co więcej, gracze zainteresowani głównie fabularnym aspektem gry będą mogli skorzystać z trybu Story Time, który „pozwoli na szybsze poznawanie fabuły” (innymi słowy: najprawdopodobniej uprości pewne elementy rozgrywki, np. walkę).

Patch 3.0

Wraz z dodatkiem The White March – Part II ukaże się patch oznaczony numerem 3.0, który wprowadzi kilka interesujących elementów do Pillars of Eternity. Przede wszystkim łatka doda nowe questy i wydarzenia do Twierdzy. Zmianom poddane zostaną także umiejętności Atletyki i Przetrwania (pierwsza zapewni możliwość uleczenia się, a druga bonusy przy odpoczynku poza tawernami). Ponadto gracze będą mogli dodatkowo utrudnić sobie grę przez włączenie opcjonalnej funkcji długoterminowych kar po „znokautowaniu” naszych postaci – jeśli bohater padnie w walce, otrzyma Ranę, którą w normalnych warunkach da się zdobyć tylko w czasie skryptowanych przerywników. Pozbycie się takiej kary jest możliwe tylko za pomocą odpoczynku. I wreszcie: ogólny poziom trudności w końcowych etapy gry (od Wybrzeża Wiązów naprzód) zostanie podkręcony, a w przypadku osób, które grały w The White March, stosowne zmiany zajdą również w skalowaniu leveli przeciwników.

Pillars of Eternity zadebiutowało 26 marca bieżącego roku na komputerach osobistych. Dotychczas gra rozeszła się w nakładzie ponad 500 tysięcy sztuk. Studio Obsidian Entertainment już myśli nad kontynuacją.