Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 sierpnia 2015, 10:15

autor: Adrian Werner

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - zobacz wymagania sprzętowe

Firma Konami udostępniła minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Do premiery gry pozostał niecały miesiąc. - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poznaliśmy wymagania sprzętowe - wiadomość - 2015-08-04
Do premiery gry pozostał niecały miesiąc.

Premiera Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zbliża się wielkimi krokami, więc firma Konami uznała, że najwyższy czas ujawnić wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry. Wydawca udostępnił te informacje na dedykowanym projektowi forum w serwisie Steam.

Wymagania minimalne:

  1. Procesor: Intel Core i5-4460 3.40 GHz lub lepszy
  2. Pamięć: 4 GB RAM,
  3. Karta grafiki: ze wsparciem dla DirectX 11 (Nvidia GeForce GTX 650 2GB lub lepsza)
  4. Miejsce na dysku: 28 GB
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7, Windows 8

Wymagania rekomendowane:

  1. Procesor: Intel Core i7-4790 3.60GHz
  2. Pamięć: 8 GB RAM,
  3. Karta grafiki: ze wsparciem dla DirectX 11 (Nvidia GeForce GTX 760 lub lepsza)
  4. Miejsce na dysku: 28 GB
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7, Windows 8

Jak widać, wymagania są raczej standardowe jak na współczesną wysokobudżetową produkcję i nie odbiegają mocno od tych, jakie podano w zeszłym roku dla Metal Gear Solid V: Ground Zeroes.

Przypomnijmy, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 i PlayStation 3. Premiera zaplanowana została na 1 września. Tego dnia zagramy jednak tylko w kampanię dla pojedynczego gracza. Tryb multiplayer, czyli tzw. Metal Gear Online zostanie wypuszczony 6 października na konsolach. Natomiast użytkownicy komputerów rozpoczną sieciowe bitwy dopiero w styczniu przyszłego roku.

Obecnie równie duże emocje co sama gra wywołuje jej burzliwy cykl deweloperski. Według najnowszych doniesień produkcja Metal Gear Solid V: The Phantom Pain pochłonęła 80 mln dolarów. Projekt jest także łabędzim śpiewem studia Kojima Productions. Zespół został bowiem rozwiązany w wyniku konfliktu między Hideo Kohimą a szefostwem firmy Konami. Sytuacja jest tak zła, że nazwisko twórcy zostało usunięte z pudełek i oficjalnej strony, a wczoraj głośno było o skandalicznym traktowaniu autorów przez wydawcę.

  1. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - idealne połączenie sandboksa i skradanki? (zapowiedź)
  2. Oficjalna strona gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej