Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 7 kwietnia 2015, 12:28

autor: Adrian Werner

Dawn of Titans – więcej szczegółów na temat obiecującej strategii mobilnej

W sieci pojawił się pierwszy zapis rozgrywki z Dawn of Titans, czyli mobilnego RTS-a, w którym będziemy dowodzili wielotysięcznymi armiami.

Miesiąc temu będące własnością firmy Zynga studio NaturalMotion zapowiedziało mobilną strategię Dawn of Titans, której największą atrakcją ma być silnik pozwalający na jednoczesne wyświetlanie tysięcy wojowników. Wczesna wersja projektu zadebiutowała właśnie w Arabii Saudyjskiej, dzięki czemu w sieci pojawił się pierwszy zapis rozgrywki.

Filmik trwa trzynaście minut i daje niezłe pojęcie o tym, jak gra będzie wyglądała w akcji. Skala potyczek, zgodnie z zapowiedziami autorów, robi duże wrażenie, choć sprzęt twórcy materiału nie zawsze radził sobie z płynnym wyświetlaniem tego całego graficznego przepychu. To jednak nie dziwi, gdyż deweloperzy uprzedzali, że Dawn of Titans przeznaczony jest wyłącznie na najnowsze i najpotężniejsze smarfony oraz tablety.

Gra przeniesie nas to ponurej krainy fantasy, dręczonej nieustającymi wojnami. Gracze wcielą się we władcę niewielkiego królestwa, którego zadaniem będzie przeobrażenie swojej małej nacji w prawdziwe imperium. Zrealizowanie tej ambicji wymagać ma oczywiście stoczenia licznych bitew umożliwiających przejmowanie kontroli nad wrogimi terytoriami. Starcia rozgrywane są w czasie rzeczywistym i podczas nich – za pomocą prostego interfejsu – wydajemy rozkazy tysiącom żołnierzy. Kluczową rolę odgrywa także szkolenie potężnych tytanów, potrafiących w trakcie potyczek przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę.

Produkcja pozwoli walczyć ze sztuczną inteligencją, jak również umożliwi zmierzenie się z innymi ludźmi w ramach trybu multiplayer. Autorzy obiecują, że całość zostanie zaprojektowana tak, aby bitwy trwały maksymalnie kilka minut.

Dawn of Titans zmierza na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android i zadebiutuje prawdopodobnie w modelu free-to-play. Na razie nie wiemy na kiedy zaplanowano premierę gry.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej