Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 marca 2015, 13:21

autor: Kamil Zwijacz

Bloodborne - glitch w Forbidden Woods uniemożliwia ukończenie gry; łatka jest już w drodze

Znakomite RPG akcji Bloodborne na konsolę PlayStation 4 cierpi na buga związanego z kluczem Lunarium, który może nie pojawić się po walce z jednym z bossów, jeżeli wcześniej w lokacji Forbidden Woods korzystało się z multiplayera. Firma Sony zdradziła, że odpowiedni patch jest już w produkcji, a tymczasem najlepiej grać we wspomnianym miejscu samemu.

Uaktualnienie: Patch poprawiający błąd, uniemożliwiający dalsze postępy w kampanii, został już wydany.

Kilka dni temu na konsoli PlayStation 4 zadebiutowała wyczekiwana gra RPG akcji Bloodborne, która okazała się jedną z najlepszych produkcji ostatnich lat. Tytuł, pomimo iż świetny pod wieloma względami, ma kilka niedoróbek, w tym dotykające wszystkich graczy długie czasy ładowania oraz pewien znacznie poważniejszy problem, uniemożliwiający dalsze postępy w kampanii. Chodzi o ważny klucz Lunarium, który nie pojawia się po walce z jednym z bossów, jeżeli wcześniej w lokacji Forbidden Woods gracz dołączy do co-opa lub PvP. Oczywiście błąd nie dotyczy wszystkich osób, więc jedni mogą na niego trafić, inni nie, ale najlepiej po prostu grać samemu przemierzając rzeczoną miejscówkę. Jednocześnie studio From Software zdaje sobie sprawę z tego buga i przygotowuje już stosowną poprawkę, która ukaże się w ciągu kilku najbliższych dni w aktualizacji 1.02.

Bloodborne - glitch w Forbidden Woods uniemożliwia ukończenie gry; łatka jest już w drodze - ilustracja #1

Bloodborne - glitch w Forbidden Woods uniemożliwia ukończenie gry; łatka jest już w drodze - ilustracja #2Bloodborne to najnowsza gra japońskiego studia From Software, znanego dzięki seriom King's Field, Armored Core i przede wszystkim Souls. W tytule wcielamy się w jednego z łowców, który przybywa do miasteczka Yharnam, gdzie czeka na niego niebezpieczna przygoda, bowiem mieszkańcy lokacji przemienili się w przerażające stwory.

Produkcja w znacznym stopniu przypomina Soulsy, charakteryzując się przede wszystkim wymagającym gameplayem. Projekt nastawiony jest jednak na bardziej agresywną rozgrywkę, mniejszą liczbą broni, która wynagradzana jest przez możliwość ich transformacji itd. Więcej na ten temat dowiecie się z naszej recenzji.