Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 11 stycznia 2015, 15:17

autor: Adrian Werner

Space Marshals – taktyczna strzelanka autorów Reckless Racing trafiła na App Store

Na App Store zadebiutowała ciekawa gra Space Marshals, czyli taktyczna strzelanka utrzymana w klimacie science-fiction, którą opracowali autorzy popularnej serii Reckless Racing.

Znane z wyśmienitej serii gier wyścigowych Reckless Racing studio Pixelbite wypuściło swój najnowszy projekt. Jest nim przeznaczona na urządzenia z iOS taktyczna strzelanka Space Marshals, osadzona w nietypowej wizji przyszłości, łączącej elementy futurystyczne z klimatem westernów.

Gra sprzedawana jest w cenie około 20 złotych i nie posiada żadnych mikropłatności oraz nie wymaga połączenia z Internetem podczas zabawy. Obecnie twórcy nie wspominają nic o wersji na Androida, ale pozostałe produkcje tego zespołu ukazały się na system firmy Google, więc spodziewamy się, że prędzej czy później podobnie będzie ze Space Marshals.

Akcja toczy się w odległej przyszłości, w czasach gdy ludzkość skolonizowała wiele obcych systemów planetarnych. Fabuła obraca się wokół wydarzeń związanych ze statkiem kosmicznym Artemis, pełniącym rolę więzienia dla najbardziej niebezpiecznych kryminalistów. Pewnego dnia dochodzi do buntu na pokładzie, skutkującego ucieczką większości przestępców. My wcielamy się w gwiezdnego szeryfa imieniem Burton, na barki którego spada zadania schwytania lub wyeliminowania wszystkich zbiegów.

Space Marshals to strzelanka, w której akcja ukazana jest z lotu ptaka. Nie jest to jednak prosta zręcznościówka, gdzie najlepszą taktyką jest radosne wpadanie w sam środek grupy wrogów. Zamiast tego kierowany przez nas szeryf jest mało wytrzymały na obrażenia. Aby wygrać konieczne jest skradanie się, ciche eliminowanie przeciwników, korzystanie z osłon oraz atakowanie wrogów z flanki. Jednocześnie wiele z tych metod znajduje się także w repertuarze przeciwników.

Gracze mogą także odwracać uwagę strażników oraz korzystać z przebrań mających zmylić wrogów. Zazwyczaj ukończenie misji nie wymaga wybicia wszystkich wrogów na mapach, więc tylko od nas zależy jak bardzo brutalni będziemy. Autorzy nie zapomnieli o zaoferowaniu szerokiego arsenały różnego rodzaju zabawek, poczynając od pistoletów z tłumikami aż po wyrzutnie rakiet.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej