Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 2 grudnia 2014, 18:19

autor: Adrian Werner

Run Sackboy! Run! wbiegło na Google Play

W usłudze Google Play zadebiutowała androidowa wersja Run Sackboy! Run!, czyli platformówki typu endless runner stanowiącej grę poboczną w stosunku do konsolowego cyklu LittleBigPlanet.

Użytkownicy iOS mogą bawić się grą Run Sackboy! Run! już od kilku tygodni. Teraz do zabawy w tego endless runnera mogą wreszcie dołączyć posiadacze urządzeń z systemem Android, gdyż produkcja właśnie trafiła na Google Play.

  1. Run Sackboy! Run! na Google Play
  2. Run Sackboy! Run! na App Store

Na obu platformach gra korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami, tak jak praktycznie wszystkie tytułu należące do tego gatunku.

Run Sackboy! Run! stanowi grę poboczną w stosunku do popularnego cyklu konsolowych platformówek LittleBigPlanet. Gracze kontrolują sympatyczną szmacianką lalkę biegnącą w prawą stronę ekranu. Postać pędzi naprzód automatycznie i naszym zadaniem jest jedynie wydawanie dodatkowych komend, takich jak skok czy sprint. Musimy to robić sprawnie, gdyż na plecach czujemy zawsze oddech goniącego nas potwora i kilka błędów wystarczy, aby bohater trafił do paszczy bestii.

Podczas zabawy, poza skakaniem nad przepaściami i unikaniem przeszkód, zajmujemy się także typowo platformówkowym eliminowaniem wrogów oraz gromadzeniem przedmiotów. Część z nich zapewnia czasowe bonusy, podczas gdy inne zasilają wirtualne konto walutą, którą potem możemy wydać na odblokowywanie nowych lalek i kostiumów.

Jak na endless runnera przystało, w grze tak naprawdę nie da się wygrać i prędzej czy później podwinie nam się noga, kończąc tym samym rozgrywkę. Cała zabawa polega więc na walce o jak najwyższe wyniki punktowe. Run Sackboy! Run! nie oferuje tradycyjnego trybu multiplayer, ale pozwala na rywalizowanie z resztą społeczności za pomocą sieciowych rankingów. Dodatkową atrakcją jest zintegrowanie aplikacji z konsolowym LittleBigPlanet 3, dzięki czemu sukcesy na urządzeniach mobilnych pomagają odblokować dodatkową zawartość na platformach domowych.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej