Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 23 listopada 2014, 07:01

autor: Adrian Werner

Earn to Die 2 wjechało na App Store

Na App Store zadebiutowała gra Earn to Die 2, czyli zręcznościówka traktująca o rozjeżdżaniu hord zombiaków.

Mamy dobre wieści dla fanów rozjeżdżania zombiaków. Na iOS właśnie trafiła gra Earn to Die 2, czyli kontynuacja jednej z najlepszych produkcji pozwalających w ten właśnie sposób eliminować hordy żywych trupów.

Tytuł kosztuje około 7 złotych. Na razie ukazała się jedynie wersja na iOS, ale w produkcji znajduje się także wydanie na urządzenia z Androidem, które ma zadebiutować w przyszłym roku.

Podstawowe założenia nie uległy zmianom w porównaniu z pierwowzorem. Ponownie wcielamy się więc w jednego z ostatnich ocalałych ludzi w świecie zniszczonym poprzez wybuch epidemii żywych trupów. Na każdej mapie naszym zadaniem jest dotarcie od punktu startowego do mety, co nie jest łatwe, gdyż na drodze stoją hordy zombiaków, które musimy rozjeżdżać. Sterowanie jest banalnie proste i sprowadza się do czterech wirtualnych przycisków – gazu, dopalacza oraz dwóch komend odpowiedzialnych za przechylanie pojazdy w lewo i prawo. Korzystając z tego systemu musimy pokonywać przeszkody, unikać pułapek oraz często wykonywać skomplikowane ewolucje powietrzne.

Całość zaprojektowano tak, aby większość pierwszych podejść do każdej mapy kończyła się porażką. Aby osiągać sukces trzeba poznać poziom w celu właściwego zaplanowania przejażdżki oraz wykupienia odpowiednich ulepszeń naszego samochodu. Tym razem autorzy przygotowali dziesięć maszyn i znacząco rozbudowali zestaw dostępnych do nich części.

Zmian w porównaniu z pierwowzorem jest sporo. Akcje została przeniesiona z pustyni do miasta, co zaowocowało przede wszystkim wielopoziomowymi mapami, dzięki czemu możemy jeździć m.in. po wiaduktach oraz przez podziemne tunele. Ponadto pojazdy nie są już niezniszczalne i trzeba uważać jak z nimi postępujemy. Autorzy znacząco rozbudowali również tryb fabularny, który jest pięciokrotnie dłuższy niż w pierwszej części. Wprowadzono także dodatkowy tryb misji, gdzie musimy wykonywać konkretne rozkazy.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej