Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 listopada 2014, 11:55

autor: Adrian Werner

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - oficjalne wymagania sprzętowe

Firma Konami podała oficjalne wymagania sprzętowe, zarówno minimalne, jak i rekomendowane, pecetowej wersji skradanki Metal Gear Solid V: Ground Zeroes.

W wersję pecetową zagramy za niecały miesiąc. - Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe - wiadomość - 2014-11-20
W wersję pecetową zagramy za niecały miesiąc.

Kilka dni temu w usłudze Steam przez pomyłkę opublikowano minimalne wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. Mogliśmy w nich znaleźć masę literówek, więc nie byliśmy pewni, czy informacje te są godne zaufania. Wydawca, czyli firma Konami, szybko je usunęła i zapewniła, że wkrótce ujawni oficjalne wymagania. Teraz japońska korporacja zrealizowała tę obietnicę. Okazało się, że wcześniejsze dane były prawdziwe, ale za to przy okazji podano także rekomendowaną konfigurację.

Minimalne wymagania sprzętowe

  1. Procesor: Core i5 Sandy Bridge (4 rdzenie) 2.7GHz lub lepszy
  2. Pamięć RAM: 4 GB
  3. Karta grafiki: GeForce GTX 650 lub lepsza
  4. Wersja DirectX: 11
  5. System operacyjny: Windows Vista 64-bit lub nowszy

Rekomendowane wymagania sprzętowe

  1. Procesor: Core i5 Sandy Bridge (4 rdzenie) 2.7GHz lub lepszy
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta grafiki: GeForce GTX 760 lub lepsza
  4. Wersja DirectX: 11
  5. System operacyjny: Windows Vista 64-bit lub nowszy

Jak widać, gra przede wszystkim wymagać będzie dobrej karty graficznej, natomiast typ procesora powyżej pewnego poziomu nie będzie już robił większej różnicy. Ponadto wydaje się, że autorzy konwertują na PC tylko wersję z konsol nowej generacji. Trochę szkoda, gdyż posiadacze słabszych sprzętów zapewne ucieszyliby się z możliwości włączenia ustawień odpowiadających poziomowi detali z Xboksa 360 i PlayStation 3.

Przypomnijmy, że Metal Gear Solid V: Ground Zeroes trafi na pecety 18 grudnia tego roku. W porównaniu z konsolowym pierwowzorem autorzy wyraźnie podrasowali grafikę, dzięki czemu na mapach pojawi się większa liczba obiektów i źródeł światła. Podbito także rozdzielczość cieni oraz dodano wparcie dla ekranów 4K oraz sterowania za pomocą myszki i klawiatury. Warto na koniec dodać, że wydanie komputerowe będzie mogło działać w maksymalnie 60 klatkach na sekundę.

  1. Metal Gear Solid: Ground Zeroes – oficjalna strona gry
  2. Recenzja gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - absurdalnie drogie demo wyłącznie dla fanów (wersja konsolowa)

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej