Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Bloober Team Press Release 7 listopada 2014, 17:51

Deathmatch Village ma ponad 1,15 mln pobrań

Dobra passa spółki zależnej Bloober Team.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

Deathmatch Village, gra wyprodukowana przez Freeky Games, spółkę zależną notowanego na NewConnect Bloober Team, ma już ponad 1,15 mln pobrań. Gra dostępna jest na konsole PlayStation 3 (PS3) i PlayStation Vita (PSV).

To duży sukces tytułu, który miał minimalny budżet na marketing, a zasięgiem dorównuje największym konsolowym produkcjom. Monetyzacja nie jest jeszcze znacząca, ale osiągnęliśmy już taki poziom liczby użytkowników, który pozwoli nam uzyskać więcej niż tylko zwrot kosztów produkcji tytułu – mówi Piotr Babieno, prezes Bloober Team.

Deathmatch Village jako jedna z pierwszych gier na świecie dystrybuowana jest w modelu free to play (F2P) dedykowanym na konsole zamknięte PS3 i PSV. Na rynku europejskim, gdzie miała premierę jako pierwsza, pobrano ją już w ponad 950 tys. kopii (537 tys. na PSV i 419 tys. na PS3). W Stanach Zjednoczonych, gdzie Deatchmatch Village zadebiutowała 2 września 2014 r., gra ma już blisko 200 tys. fanów (121 tys. na PS3 i 75 tys. na PSV). – Rynek europejski pokazuje, że tytuł ma duży potencjał i liczba użytkowników w USA powinna w najbliższych miesiącach skokowo wzrosnąć – podkreśla Piotr Babieno.

Zapraszamy wszystkich bardzo serdecznie do wzięcia udziału w zabawie!