Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 października 2014, 12:56

autor: Kamil Zwijacz

Hellblade - koszt produkcji zwróci się przy około 300 tys. sprzedanych egzemplarzy

W najnowszym dzienniku dewelopera gry Hellblade od studia Ninja Theory, zdradzono, że koszt produkcji tytułu zwróci się, gdy uda się sprzedać 200 - 300 tys. egzemplarzy projektu określanego mianem niezależnej gry klasy AAA.

Hellblade w skrócie:
  • Gatunek: gra akcji
  • Deweloper: Ninja Theory
  • Platformy sprzętowe: PlayStation 4
  • Data premiery: rok 2015

Zapowiedziana w czasie tegorocznych targów gamescom gra Hellblade nadal owiana jest tajemnicą i nie wiemy o niej zbyt wiele. Co jakiś czas twórcy ze studia Ninja Theory publikują jednak kolejne dzienniki dewelopera, zdradzające rozmaite ciekawostki. W najnowszym z nich, który obejrzycie powyżej, ujawniono, że by pieniądze zainwestowane w ten projekt się zwróciły, tytuł musi sprzedać się w stosunkowo niewielkim nakładzie 200 – 300 tys. egzemplarzy.

„Hellblade to nasza pierwsza niezależna gra klasy AAA. To nie jest gra, która zadowoli wszystkich, jest to raczej projekt odzwierciedlający to, czym się fascynujemy, w czym jesteśmy dobrzy i czego oczekują fani od naszych gier” – stwierdził Tameem Antoniades, współzałożyciel studia Ninja Theory.

Bohaterką Hellblade będzie Senua. - Hellblade - koszt produkcji zwróci się przy około 300 tys. sprzedanych egzemplarzy - wiadomość - 2014-10-29
Bohaterką Hellblade będzie Senua.

Hellblade będzie slasherem, w którym wcielimy się w wojowniczkę o imieniu Senua. Obecnie wiadomo, że tytuł ukaże się w przyszłym roku na konsoli PlayStation 4, ale twórcy nie wykluczają wersji na inne platformy sprzętowe, przy czym na razie skupiają się tylko na urządzeniu firmy Sony.

Ninja Theory to uznane studio specjalizujące się w slasherach. Deweloper został założony w 2004 roku przez Ninę Kristensen, Tameema Antoniadesa oraz Jeremy'ego Sana. Firma znana jest z takich gier jak Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West oraz DmC: Devil May Cry. Można pokusić się o stwierdzenie, że jest to jeden z największych pechowców w branży gier wideo, gdyż wszystkie projekty tego studia trzymają bardzo wysoki poziom, ale żaden z nich nie osiągnął wielkiego komercyjnego sukcesu.