Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 lutego 2014, 13:39

autor: Patryk Jankowski

Batman Arkham Origins - fabularne DLC kosztem patcha łatającego błędy w grze

Firma Warner Bros. Interactive Entertainment pracuje aktualnie nad fabularnym rozszerzeniem do Batman: Arkham Origins, tym samym twórcy nie mają zamiaru łatać pomniejszych problemów z grą. Taką informację możemy przeczytać na oficjalnym forum produkcji.

Batman Arkham Origins jest wstępem do wydarzeń znanych z dwóch pierwszych części. - Batman Arkham Origins - fabularne DLC kosztem patcha łatającego błędy w grze - wiadomość - 2014-02-10
Batman Arkham Origins jest wstępem do wydarzeń znanych z dwóch pierwszych części.

Od premiery gry Batman: Arkham Origins minęło już sporo czasu, niemniej gracze skarżą się na mnóstwo pomniejszych błędów, utrudniających rozgrywkę. Na oficjalnym forum możemy przeczytać, że fani serii od dawna domagali się udostępnienia patcha, który załatałby wszelkie usterki. Kilka dni temu, dokładnie w piątek, w sieci pojawiło się oficjalne stanowisko w tej sprawie. Stwierdzono w nim, że pracownicy studia zajmują się teraz rozszerzeniem fabularnym do gry, a pomniejsze błędy nie zostaną naprawione.

Zespół aktualnie ciężko pracuje nad fabularnym DLC, tym samym nie planujemy wypuszczać kolejnej łatki, która adresowana byłaby do osób skarżących się na błędy w grze. Jeżeli zdecydujemy się wydać następnego patcha, będzie on skierowany do wszystkich graczy wskazujących istotniejsze błędy w rozgrywce, uniemożliwiające dalszą rozgrywkę. Niestety, pomniejsze wpadki nie wpływające na obraz gry (glitche) nie będą przez nas naprawiane. Tym samym chcemy przeprosić wszystkich graczy za niedogodności i podziękować za Waszą cierpliwość.

Twórcy ze studia Warner Bros. Games Montreal jeszcze w listopadzie zeszłego roku informowali, że są świadomi popełnionych błędów i postarają się je naprawić. Wyeliminowano istotniejsze wpadki, które miały rzeczywisty wpływ na toczącą się rozgrywkę, ale jak widać, w grze nadal możemy znaleźć mnóstwo glitchy. Do najbardziej męczących błędów należą problemy z poprawnym zapisaniem stanu gry, irytujące wypadanie poza mapę, czy brak możliwości odblokowania trybu FreeFlow. WB Games Montreal nie ma zamiaru naprawiać „małych”' błędów, jak chociażby niemożności korzystania z włazów wentylacyjnych (Burnley Tower), blokowania się postaci Batmana w ciasnych przejściach, czy problemów z kamerą. Wydawca zapowiedział w zeszłym miesiącu fabularne DLC, w którym główną rolę odgrywać będzie Mr. Freeze. Część graczy spodziewała się wpierw naprawienia irytujących błędów, ale raczej nie można na to liczyć.

Batman: Arkham Origins został wydany 25 października ubiegłego roku jako swoisty prequel do wydarzeń znanych z dwóch pierwszych odsłon serii. Za produkcję gry nie odpowiadało już zasłużone Rocksteady Studios, gdyż do dewelopingu zatrudniono wewnętrzne studio wydawcy – Warner Bros. Games Montreal. Gra została ciepło przyjęta przez graczy na całym świecie i choć prezentowała pewien standard, nie rozwijała pomysłów poprzednika, aczkolwiek całkiem porządnie je kontynuowała. Co ciekawe, w ubiegłym tygodniu informowaliśmy Was o zaproszeniach na pokaz, jakie rozsyłało studio Rocksteady do wybranych redakcji. Spotkanie odbyło się za zamkniętymi drzwiami, a informacje na jego temat mają być upublicznione w przyszłym miesiącu. Najpewniej dotyczyło ono kolejnego projektu z akcja osadzoną w Gotham City.

  1. Batman: Arkham Origins – recenzja gry
  2. Oficjalna strona internetowa Warner Bros. Interactive Entertainment
  3. Batman Arkham Origins – oficjalna strona gry