Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 czerwca 2013, 08:53

autor: Adrian Werner

Premiera MotoGP 13

Wyprodukowana przez studio Milestone gra motocyklowa MotoGP 13 trafiła do sprzedaży. W naszym kraju wypuszczono wyłącznie wersję pecetową w wydaniu cyfrowym.

Nadszedł wreszcie dzień, na który fani gier motocyklowych czekali od dawna. Do sprzedaży trafiło MotoGP 13, czyli najnowsza odsłona popularnego cyklu symulującego wyścigi jednośladów. Autorzy przygotowali edycje na pecety oraz konsole Xbox 360, PlayStation 3 i PlayStation Vita. Niestety gra dostępna jest w Polsce jedynie w wersji na komputery PC. Rodzimi gracze nie mają również możliwości nabycia wydania pudełkowego. Zamiast tego dostępna jest wyłącznie edycja cyfrowa. Na serwisie Steam cena wynosi 39,99 euro, czyli ponad 170 zł. Grą można jednak kupić trzykrotnie taniej za pośrednictwem polskich sklepów.

  1. MotoGP 13 – wyszukiwarka cen

MotoGP 13 stanowi powrót studia Milestone do cyklu. Zespół rozstał się z serią po wyprodukowaniu MotoGP 8. Projekt oparty jest na licencji Motocyklowych Mistrzostw Świata, dzięki czemu możemy cieszyć się w grze wszystkimi oficjalnymi trasami, maszynami i zawodnikami. Autorzy przygotowali pięć trybów zabawy dla samotnego gracza, od pojedynczych zawodów w Grand Prix, aż po rozegranie całych Mistrzostw w ramach World Championship. Dodatkową atrakcją jest funkcja nazwana Real In-Game Events pozwalająca na wzięcie udziału w wydarzeniach, które naprawdę rozegrały się na rzeczywistych torach. Nie zabrakło również opcji rozgrywek multiplayer.

Najnowsza odsłona serii budzi wielkie emocje wśród fanów głównie z powodu zapowiedzi wprowadzenia nowego silnika. Ma on nie tylko ulepszyć grafikę, ale przede wszystkim znacząco zwiększyć realizm jazdy. Tydzień temu studio Milestone wypuściło pierwsze grywalne demo, które umożliwiło graczom sprawdzenie w akcji zapowiadanych zmian. Pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne, co dobrze rokuje szansom MotoGP 13 na sukces.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej