Mortal Kombat – wymagania sprzętowe wersji PC

Poznaliśmy wymagania sprzętowe pecetowej wersji Mortal Kombat, najnowszej odsłony popularnego cyklu bijatyk. Gra nie zadziała na systemie operacyjnym Windows XP.

19 czerwca 2013, 08:46 • qjin (gry-online.pl) • gry na świecie
Mortal Kombat słynie z brutalnych fatalities - Mortal Kombat – wymagania sprzętowe wersji PC - wiadomość - 2013-06-19
Mortal Kombat słynie z brutalnych finisherów - fatality

W sieci opublikowano minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe ostatniej odsłony Mortal Kombat. Pecetowa wersja została potwierdzona przez firmę Warner Bros. w ubiegłym miesiącu. Z udostępnionej specyfikacji sprzętowej wynika, że gra nie będzie wspierać systemu operacyjnego Windows XP oraz kart grafiki z DirectX 9.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • Procesor: Core Duo 2,4 GHz lub Athlon X2 2,8 GHz
  • Pamięć operacyjna: 2 GB
  • Karta grafiki: GeForce 8800 GTS lub Radeon 3850, kompatybilna z DirectX 10
  • System operacyjny: Vista, 7 lub 8 (32-bitowe)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • Procesor: Core i5 750 2,66 GHz lub Phenom II X4 965 3,4 GHz
  • Pamięć operacyjna: 4 GB
  • Karta grafiki: GeForce 560 lub Radeon 6950, kompatybilna z DirectX 11
  • System operacyjny: Vista, 7 lub 8 (64-bitowe)

Wymagania sprzętowe, zwłaszcza zalecane, wydają się dość wygórowane jak na konwersję bijatyki wydanej na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360 w kwietniu 2011 roku. Wraz z ujawnieniem konfiguracji sprzętowych udostępniono obrazki z pecetowej edycji (niestety, na razie tylko w niskiej rozdzielczości).

W pecetowej wersji otrzymamy wszystkie wydane DLC, a rozdzielczość obrazu zostanie podciągnięta - Mortal Kombat – wymagania sprzętowe wersji PC - wiadomość - 2013-06-19
W pecetowej wersji otrzymamy wszystkie wydane DLC, a rozdzielczość obrazu zostanie podciągnięta
Konsolowe edycje Mortal Kombat zostały bardzo ciepło przyjęte – pecetowcy mogą zacierać ręce - Mortal Kombat – wymagania sprzętowe wersji PC - wiadomość - 2013-06-19
Konsolowe edycje Mortal Kombat zostały bardzo ciepło przyjęte – pecetowcy mogą zacierać ręce

Mortal Kombat to dziewiąta odsłona kultowej serii bijatyk słynącej między innymi z brutalnych wykończeń przeciwników (tzw. fatality). Ponownie wcielamy się w znane postaci z poprzednich odsłon: Raidena, Kung Lao, Kitanę, Johnny’ego Cage’a, Reptile’a, Scorpiona, Sub-Zero, Mileenę i wiele, wiele innych. O tym, czy warto czekać na pecetowe wydanie nowego Mortal Kombat, dowiecie się z naszej recenzji konsolowego odpowiednika. Za wyprodukowanie ostatniej odsłony cyklu odpowiada studio NetherRealm z Edem Boonem na czele, które niedawno wydało Injustice: Gods Among Us – bijatykę bazującą na uniwersum DC.

Premiera pecetowej wersji odbędzie się już na początku przyszłego miesiąca. Po przeszło dwóch latach od wydania gry na PlayStation 3 i Xboksa 360 - Mortal Kombat – wymagania sprzętowe wersji PC - wiadomość - 2013-06-19
Premiera pecetowej wersji odbędzie się już na początku przyszłego miesiąca. Po przeszło dwóch latach od wydania gry na PlayStation 3 i Xboksa 360

Pecetowa wersja Mortal Kombat, w edycji kompletnej ze wszystkimi dodatkami DLC, ukaże się 3 lipca w sklepach cyfrowej dystrybucji, a od 2 sierpnia tego roku dostępne będzie wydanie w pudełku. Na grę można skladać zamówienia przedpremierowe m.in. w sklepie Cenegi – muve.pl (cena 74,99 zł – pudełko, 69,99 zł – elektroniczna kopia).

kalendarz wiadomości
2013
czerwiec
Nie Pon Wto Śro Czw Pią Sob
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Clash of Swords

Clash of Swords

Zagraj za Darmo!

Battle Knight

Battle Knight

Zagraj za Darmo!

kup w sklepie

PC 55,90 zł

kup w sklepie

PS3 59,90 zł

kup w sklepie

X360 59,90 zł

Komentarze Czytelników (29)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
19.06.2013 09:36
berial6
71
Donut Hole

Dziwnie wysokie.
Niemalże takie, że tylko XboX one pociagnie!

19.06.2013 09:51
odpowiedz
PitbullHans
76
Legend

Szkoda tylko tego wciskania na siłę DX10/11 i odsuwanie XP.

19.06.2013 09:53
odpowiedz
mejk
7
Legionista

A wyobrażasz sobie, żeby dzisiaj budować wieżowce techniką wykorzystywaną przy budowie piramid? Bardzo dobrze, że deweloperzy opuszczają DX9.

19.06.2013 10:47
odpowiedz
hunter20
11
Legionista

ja też się ciesze :) nie po to kupiłem grafikę żeby grać w gry na starym DX

19.06.2013 11:01
odpowiedz
Rvn10
43
Generał

Ładnie pojechali z zalecanymi, co oni chcą tam naładować, żeby dwuletnia gra tyle wymagała :) Patrząc na grafe w grze to minimalne powinny być zalecanymi.

19.06.2013 11:22
odpowiedz
DeadPL
47
Centurion

Ja się chciałem zapytać gdzie te wysokie wymagania niby ?? o.0

procesor - chyba standart w każdym nowym komie coś zbliżonego
ram - teraz 8gb to chyba minimum :P
grafika - ... 660gtx kosztujący ~1000zł to chyba nie szał ale chyba poniżej to można co najwyżej grać na 15" monitorach :P
o windowsie 7 jako minimum nie rozwamiam... jak można używac takiego archaiczengo systemu jak XP ?? wtf.. nawet nowych dysków nie obsługuje... system zabytek

19.06.2013 11:28
odpowiedz
Maddred
47
Tau Volantis

Tekst powyżej pozostawmy bez komentarza

19.06.2013 11:55
odpowiedz
Andreyew
44
Pretorianin

Deadpl ma racje. By rynek gier PCtowych się rozwinął, potencjalni klienci też muszą nadążać. Nie mam kompa rodem z nasa czy filmów sci-fi, ale wymaganie wydają się jak najbardziej racjonalne. Zresztą dla tej gry jestem gotowy wziąć kredyt na nowy piec. Pozdro

19.06.2013 11:56
odpowiedz
SpecShadow
39
wiZARD of OZ

To jest UE3? Jestem pod wrażeniem. Zwykle gry na tym silniku kojarzą mi się z przesadzonym oświetleniem, błyszczącym-się-jak-psu-wiadomo-co - powierzchniami i przypakowanymi, karykaturalnymi postaciami.

19.06.2013 13:00
odpowiedz
Lukas172
14
Generał

Ja tylko przypomnę, że to są tylko wymagania podane przez producenta.. Które niekoniecznie muszą mieć dużo wspólnego z rzeczywistości. Pamiętacie Max Payne 3? Miał wymagać 16gb ramu, najmocniejsze karty i najmocniejsze procesory. W rzeczywistości można było grać na dużo słabszych maszynach. Przykłady można mnożyć.

Tak czy siak te wymagania i tak są dość niskie.. O ile dobrze pamiętam Bulletstorm miał podobne (ten sam engine).
Założę się, że na 8800GT ta gra będzie śmigała w full hd.

ram - teraz 8gb to chyba minimum :P

Chyba na łeb upadłeś. Nawet nie ma gier korzystający z 8gb, a ty piszesz, że to standard. Przy 4 gb wszystko śmiga, ewentualnie w bardzo wymagających produkcjach mogą pomóc 2 dodatkowe czyli 6, ale i tak nie będzie jakiejś sporej różnicy..

ale chyba poniżej to można co najwyżej grać na 15" monitorach :P

Chłopie skończ pieprzyć bzdury. Mam GTX'a 460, monitor 22 cale, większość gier idzie praktycznie na maksa w full hd

19.06.2013 13:16
odpowiedz
Barteek88
58
Konsul

SpecShadow - tak bylo kiedys. W ostatnim czasie postalo wiele gier na UE3 o ktorych nie powiedzialbys ze sa na silniku od Epica.

19.06.2013 13:40
odpowiedz
alpha_lyr
7
Senator

Zwykle gry na tym silniku kojarzą mi się z przesadzonym oświetleniem, błyszczącym-się-jak-psu-wiadomo-co - powierzchniami i przypakowanymi, karykaturalnymi postaciami.
I tak właśnie jest z tym mortalem :) Nic się nie zmieniło od x lat.

19.06.2013 13:48
odpowiedz
kaszanka9
68
Delbralstroperslerartor

mejk
A wyobrażasz sobie, żeby dzisiaj budować wieżowce techniką wykorzystywaną przy budowie piramid? Bardzo dobrze, że deweloperzy opuszczają DX9.

Od razu widać, że nie masz żadnego pojęcia o czym piszesz, ta gra nie zaoferuje nic do czego by koniecznie potrzebny był dx10 czy dx11, jedynie co to nie chce im się robić shaderów, bo dla każdej wersji dx z tego co kojarzę trzeba przerabiać, z tym, że oni i tak je mają, bo x360 i ps3 takie potrzebują, więc przerobić by mogli jakby chcieli.

Widocznie spodziewają się i tak kiepskiej sprzedaży, więc walą xp, choć bez problemu i wielkiego wysiłku mogli by dodać obsługę dx9.

19.06.2013 14:08
odpowiedz
Lukas172
14
Generał

Skoro spodziewają się kiepskiej sprzedaży i mają w dupie pecetową wersję to po co w ogóle ją robią? Oj Kaszanka, Kaszanka...

19.06.2013 14:14
odpowiedz
Kam9111
40
Konsul

Ta gra i tak jakoś pięknie nie wygląda (patrząc na screeny, wymagania powinny być o połowę mniejsze), ale co się dziwić skoro portuje to firma, która z tego co wiem nigdy żadnej pecetowej gry nie robiła.

19.06.2013 14:20
odpowiedz
Lukas172
14
Generał

Ale już pisałem o tym.. Wiele gier 'na papierze' ma wysokie wymagania, a w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. Poza tym nie jest jednoznacznie napisane do jakiej rozdzielczości, jakich detali są te wymagania. Równie dobrze to może być 2560, MSAA 8X przy takiej rodziałce brzmiałyby one jak najbardziej normalnie..

19.06.2013 15:20
odpowiedz
Kam9111
40
Konsul

Ale to co napisałeś o max payne 3 jest nietrafione. To nie były wymagania, tylko zakres testowanych pecetów.

19.06.2013 16:43
odpowiedz
Rvn10
43
Generał

Ok, odczytałem już wymagania, czyli na Dx10 pójdą minimalne na full,a na DX 11 zalecane na full. Czyli pewnie będą dwa skróty jeden do dx10, drugi do odpalenia gry w dx11 :)

19.06.2013 16:46
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
121
VR Evangelist

Zawsze mnie wnerwia ta gadka o wymaganiach, na PC dostosujecie gre pod swoj sprzet, po to sa ustawienia

19.06.2013 16:51
odpowiedz
kęsik
58
Legend

Pamiętacie Max Payne 3? Miał wymagać 16gb ramu, najmocniejsze karty i najmocniejsze procesory.

Nie, nie miał wymagać.

19.06.2013 16:53
odpowiedz
keicaM
34
Pretorianin

@mejk
A wyobrażasz sobie, żeby dzisiaj budować wieżowce techniką wykorzystywaną przy budowie piramid?

Technologicznie, w dzisiejszych czasach budowanie takich piramid jakie są w Egipcie jest nadal bardzo trudne. Chciałeś zabłysnąć ripostą, niestety tylko się nią ośmieszyłeś.

Na PC spodziewam się żałosnej sprzedaży MK, powiedzmy 300tys egzemplarzy, chyba że będą tę grę rozdawali za 3$, ale wtedy i tak polaczki będą woleli ściągnąć nadal gre z torrentów.

19.06.2013 17:11
odpowiedz
MaikiPL
75
Konsul

Ściąganie pirata naprawdę się mija z celem. Dla samego multi w nawalankę warto zagrać.

19.06.2013 17:13
odpowiedz
Lukas172
14
Generał

No to wymagał GTX 480 i i7 co też jest nie prawdą, chyba że ktoś celuje w 60 klatek. Tak samo minimalne - HD 4870, a ja grałem na 9600GT..

Tak w ogóle to nie wiem jakim cudem przy wymaganiach Mortal Kombat jest GTX560/HD6950 skoro ta druga karta konkuruje z GTX560, ale TI..

19.06.2013 18:02
odpowiedz
Elessar1984
51
Lord

Gdyby MK wydawał NetheRealm już dawno zamówiłbym grę na którą czekam z wywieszonym jęzorem od ponad dwóch lat. Niestety grę wydaję High Voltage Software, firma która z PC nie ma nic wspólnego a i na konsolach się praktycznie niczym nie popisała. Dlatego poczekam co im z tego wyjdzie. Mam nadzieje że nie to samo co twórcom Dark Souls na Pc :D Wymagania które tu mamy są ze strony Green Man Gaming i trudno je traktować jako oficjalne. W ogóle nad grą od 23 maja ciąży tajemnica państwowa (brak screenów, trailera itp.) Niby 70 zł to nie wiele, ale wolę poczekać. Za tą samą cenę można teraz kupić MK na konsolę o ile się ją ma.

19.06.2013 18:08
odpowiedz
alpha_lyr
7
Senator

Ja to dostałem w PS+ za friko ale się zawiodłem, kolejna mierna część.

19.06.2013 22:48
odpowiedz
Doomer47
7
Legionista

@Elessar1984 - Wydawcą jest Warner Bros, a producentem High Voltage Software. Także pracują oni przy Saints Row IV, więc chyba nie będzie tak źle. Jeszcze tylko 2 tygodnie i się przekonam jak wyszło im to.

19.06.2013 23:06
odpowiedz
Elessar1984
51
Lord

@Doomer47 Dokładnie zobaczymy za 2 tygodnie co z tego wyszło. Póki co dziwi mnie ta cała mistyfikacja tej gry. Gdyby już był preorder na steamie od dawna, byłbym pewien że to słaby port dla kasy. Niby to ta sama gra co na konsolach więc co tu pokazywać. Z drugiej strony po prostu do póki nie zobaczę trailera w hd nie kupię tej gry :)

19.06.2013 23:48
odpowiedz
kęsik
58
Legend

Także pracują oni przy Saints Row IV, więc chyba nie będzie tak źle

Że co?

02.07.2016 16:33
odpowiedz
Sousibo
1
Junior

A czy na mój komp wejdzie?
procesor:Intel(R) Pentium(R) CPU B960 @ 2,20 GHz
Pamięć RAM:4,00 GB.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze