Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 sierpnia 2012, 12:18

autor: Szymon Liebert

Lollipop Chainsaw pobił rekord. Killer is Dead z nowym bohaterem i „gorącymi dziewczynami”

W sklepach jest ponad 700 tysięcy egzemplarzy Lollipop Chainsaw. To rekord wysyłkowy studia Grasshopper Manufacture. Na niedawnej imprezie producent opowiedział o swojej nowej grze - Killer is Dead.

Lollipop Chainsaw pobił rekord studia Grasshopper Manufacture.

Do sklepów rozesłano 700 000 egzemplarzy gry Lollipop Chainsaw, co jest rekordem studia Grasshopper Manufacture. Oczywiście liczba nie jest równoznaczna z wynikiem sprzedaży i mówi nam tylko, jakie było zapotrzebowanie na ten japoński tytuł. Producent pochwalił się popularnością gry podczas imprezy Lollipop Chainsaw Summer Appreciation Festival, na której opowiedziano też o następnym projekcie.

Na festiwalu pojawili się ważni producenci z Grasshopper, w tym sam Goichi Suda (znany też jako Suda 51), którzy pokazali zwiastun swojej nowej gry – Killer is Dead. Niestety, film nie jest jeszcze dostępny w sieci. Dzięki Andriasang wiemy jednak, że pojawił się w nim mężczyzna z cybernetyczną lewą ręką oraz kataną w prawej dłoni. Graficznie tytuł przypominał styl cel-shadingowy z No More Heroes, podrasowany kolorowymi efektami.

Suda nie chciał mówić za wiele o nowej grze, ale potwierdził parę informacji. Przede wszystkim, poznamy nowego bohatera. Po drugie, w Killer is Dead nie zabraknie gorących dziewczyn. Producent przyznał też, że chce opowiedzieć kolejną historię o zabójcy (w duchu Killer 7). Jeśli dodamy do tego charakterystyczny absurdalny humor, otrzymamy kolejny potencjalny hit dla fanów Grasshopper. Przykład Lollipop Chainsaw pokazuje, że jest ich coraz więcej.

  1. Oficjalna strona Grasshopper Manufacture
  2. Recenzja gry Lollipop Chainsaw - piła mechaniczna i minispódniczka kontra zombie