Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 czerwca 2012, 08:12

autor: Adrian Werner

Pierwszy filmik z gry Star Wars 1313 imponuje grafiką

Pojawił się pierwszy zapis rozgrywki z gry Star Wars 1313. Filmik robi spore wrażenie jakością oprawy graficznej i kinowym stylem prezentacji.

Pierwszy filmik z gry Star Wars 1313 imponuje grafiką - ilustracja #1

Kilka dni temu ujawniono Star Wars 1313, czyli osadzoną w świecie Gwiezdnych Wojen trzecioosobową grę akcji, w której wcielimy się w łowcę nagród. Teraz opublikowano pierwszy zapis rozgrywki.

Poniższy materiał pochodzi z wersji pecetowej i zawiera jedynie fragmenty wygenerowane na silniku. Autorzy przyznali, że filmik nagrano na potężnej konfiguracji z najnowszą kartą firmy Nvidia, choć nie podano żadnych konkretów. Sprzęt musiał być jednak naprawdę mocny, gdyż grafika prezentuje się wprost wyśmienicie.

Star Wars 1313 ma zaoferować akcję o kinowym rozmachu i pierwszy filmik z rozgrywki pokazuje, że nie są to jedynie czcze przechwałki twórców. W ciągu kilku następnych dni zobaczymy znacznie więcej materiałów z tego projektu. Już teraz jednak wydaje się, że będzie to jedna z największych gier tegorocznej edycji targów E3.

Przypomnijmy, że w Star Wars 1313 wcielimy się w łowcę nagród uprawiającego swój fach w półświatku planety Coruscant. Bohater będzie zwykłym człowiekiem, nieposiadającym żadnych nadnaturalnych mocy. Dlatego w trakcie starć będziemy musieli polegać na zwykłych ludzkich umiejętnościach i rozbudowanym arsenale pomysłowych gadżetów. Przeżycie ułatwi też system osłon. Warto dodać, że autorzy tworzą grę dla dorosłych i celują w rating PEGI 18. Jest to prawdziwy ewenement w przypadku projektu opartego na licencji Gwiezdnych Wojen. Do tej pory imperium George’a Lucasa koncentrowało się raczej na produkcji tytułów, w które mogli spokojnie zagrać również młodsi odbiorcy.

Star Wars 1313 powstaje w oparciu o technologię Unreal Engine 3.0, choć, jak pokazuje wypuszczony filmik, autorzy wprowadzili do silnika masę własnych ulepszeń. Uzyskanie takiej jakości wizualnej było możliwe m.in. dzięki zaprzęgnięciu do produkcji firm Lucasfilm, Skywalker Sound, Lucasfilm Animation oraz specjalizującego się w efektach specjalnych Industrial Light & Magic. Wkład tych zespołów dobrze widać w filmowym stylu prezentacji gry.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej