Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 grudnia 2011, 20:20

autor: Krzysztof Rudek

Scoundrel (Łotrzyk)

Łotrzyk to najsprytniejszy i najbardziej zaradny typ po tej stronie Jądra Galaktyki. Poradzi sobie w każdej sytuacji i jeszcze na tym zarobi. Wybierz tę klasę, jeżeli uważasz, że to Han strzelił pierwszy.

Scoundrel (Łotrzyk) - ilustracja #1
Scoundrel (Łotrzyk)
  • Rola: Heal, DPS
  • Broń: blaster, obrzyn
  • Pancerz: średni
  • Zasób: Energia

W życiu Łotrzyka nie ma miejsca ani na dobre maniery, ani na uczciwą walkę. Opuszczając pokład swego wiernego, zazwyczaj sfatygowanego i zmodyfikowanego do granic absurdu stateczku, poza swoim wiernym blasterem zabiera pas maskujący, obrzyn i medpakiety, czyli wszystko czego potrzeba do położenia przeciwników i wyjścia z imprezy żywym.

Jeżeli trzeba się do kogoś podkraść, robi to, ale jeżeli sprawę da załatwić się tylko przy pomocy ognia blasterowego, nie waha się zabijać. Niezależnie od tego, czy jest to Sith z mieczem świetlnym, czy Powertech w ciężkiej zbroi, Łotrzyk i tak da sobie radę. A czemu? W końcu zawsze strzela pierwszy.

Scoundrel (Łotrzyk) - ilustracja #2

Łotrzyk w grze

Łotrzyk to postać dość specyficzna. Można tak rozłożyć punkty, by stworzyć z niego całkiem niezłego DPS-a atakującego z ukrycia lub healera. Specjalizuje się w walce przy użyciu pistoletu blasterowego, lecz po wydaniu punktów na odpowiednie drzewo może również walczyć w zwarciu (z ukrycia) lub przy pomocy obrzyna. Korzysta ze średnich pancerzy.

Drzewa umiejętności

Sawbones (Piła do kości)

Drzewo Heal. Rozdając punkty na to drzewo, otrzymujemy postać leczącą. Uzyskujemy dzięki temu możliwość wzmocnienia posiadanych umiejętności leczących i pozyskania nowych.

Scrapper (Rozrabiaka)

Drzewo DPS. Postać oparta o to drzewo będzie ekspertem w cichym podchodzeniu przeciwników i rozkładaniu ich na łopatki przy użyciu pięści i wiernego obrzyna.

Dirty Fighting (Walka bez zasad)

Drzewo DPS. Wspólne drzewo dla Łotrzyków i Rewolwerowców. Zawarte w nim umiejętności pozwalają na zadawanie DOT-ów (ang. damage over time – obrażenia zadawane sukcesywnie w danej jednostce czasu) oraz zwiększanie wszelkiego typu obrażeń wywołujących krwawienie.