Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 listopada 2011, 14:19

autor: Kamil Ostrowski

Skład Edycji Kolekcjonerskiej Afterfall: InSanity ujawniony

Jeżeli zainteresował Was najnowszy tytuł polskiego dewelopera Nicolas Games, to musicie rzucić okiem na edycję kolekcjonerską, której skład opublikował dziś polski dystrybutor gry, firma CD Projekt.

Dystrybutor gry Afterfall: InSanity w Polsce, firma CD Projekt, ujawniła skład Edycji Kolekcjonerskiej najnowszego tytułu Nicolas Games Intoxicate.

Skład Edycji Kolekcjonerskiej Afterfall: InSanity ujawniony - ilustracja #1

W zestawie poza grą znajdą się ekskluzywne dodatki:

  • Plecak schronu „Chwała” mieszący elementy edycji kolekcjonerskiej,
  • T-shirt z logo gry w rozmiarze L,
  • Ponad 140-stronnicowe kompendium wiedzy, w twardej oprawie, o uniwersum Afterfall. Będzie ono zawierać m.in. ilustracje i grafiki koncepcyjne,
  • Ścieżkę dźwiękową z gry na płycie CD,
  • Płytę CD z muzyką inspirowaną grą Afterfall: InSanity,
  • Kalendarz ścienny na rok 2012 z trzema niepublikowanymi wcześniej plakatami w formacie A1 (60x85cm),

Już dziś pojawi się też możliwość składania zamówień przedpremierowych na Afterfall: InSanity. Podstawowa wersja gry kosztuje 99,99zł. Natomiast za Edycję Kolekcjonerską zapłacimy 199,99zł. Afterfall: InSanity zadebiutuje na komputerach osobistych 25 listopada 2011 roku. Wersje na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 są w planach, jednak nieznana jest wciąż data premiery gry na te sprzęty.

Wszystko wskazuje na to, że Nicolas Games nie uda się zebrać słynnych dziesięciu milionów pre-orderów za pośrednictwem swojej strony internetowej. Przypomnijmy, że twórcy Afterfall: InSanity miesiąc temu zapowiedzieli, że jeżeli zostanie złożona taka liczba zamówień przedpremierowych, opłaconych jednym dolarem, to roześlą klucze do gry wszystkim osobom, które skuszą się na tę promocję. Na czas pisania tej wiadomości licznik na stronie dewelopera wskazuje liczbę 18391. Nicolas Games udało się zebrać niecałe dwa promile wymaganej liczby pre-orderów. Wartość marketingowa tej akcji jest jednak istotna, a ponadto dzięki tej inicjatywie zostaną zasilone konta bliżej niesprecyzowanych fundacji charytatywnych.