Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 3 sierpnia 2011, 11:01

autor: Marek Oramus

Season Ticket - rusza nowy program lojalnościowy od EA Sports

EA Sports przedstawiło szczegóły swojego najnowszego programu lojalnościowego skierowanego do miłośników gier sportowych. Posiadając abonament Season Ticket gracze będą mogli m.in. uzyskać wcześniejszy dostęp do takich gier jak FIFA czy Madden NFL.

Studio EA Sports zaprezentowało wczoraj założenia swojego nowego programu lojalnościowego o nazwie Season Ticket. W zamian za roczną opłatę w wysokości niecałych 25 dolarów (lub 2000 punktów Microsoftu) zagorzali miłośnicy gier sportowych będą mogli skorzystać z szeregu atrakcji w takich tytułach jak: FIFA, Madden NFL czy Tiger Woods PGA Tour.

Season Ticket - rusza nowy program lojalnościowy od EA Sports - ilustracja #1

W Stanach Zjednoczonych program obejmie platformy PlayStation 3 oraz Xbox 360, a w przypadku Europy ograniczy się jedynie do konsoli Microsoftu. Usługa nie będzie funkcjonować na PC. Pierwszym z tytułów promujących nową akcję EA będzie Madden NFL 12, którego oficjalną datę premiery w USA ustalono na 30 sierpnia tego roku. Dzięki skorzystaniu z usługi Season Ticket gracze będą mogli pobrać i zagrać w daną grę na 3 dni przed jej oficjalnym debiutem. W dniu premiery dostęp do niej zostanie jednak zablokowany, aż do momentu zakupu pełnej wersji. Wszystkie postępy z tego okresu zostaną zachowane.

Oprócz wcześniejszego dostępu, abonament gwarantuje również 20% zniżki na DLC do gier objętych programem, specjalny znaczek w profilu oraz począwszy od FIFA 12 możliwość korzystania z zestawu internetowych narzędzi. Do tych ostatnich uzyskają również dostęp pozostali gracze, ale za odpowiednią opłatą.

Season Ticket - rusza nowy program lojalnościowy od EA Sports - ilustracja #2

„Season Ticket jest ekscytującym programem dla naszych głównych fanów” – zachwala Peter Moore, prezes EA Sports. „Stanowi on ważny krok w kierunku naszej wizji zmiany tego, jak bardzo gracze zagłębią się w ich ukochane gry sportowe dzięki dystrybucji elektronicznej oraz usługom sieciowym. Zamierzamy rozwijać ten program w kierunku pożądanym przez graczy.”

W związku z pojawiającymi się obawami, że na uruchomieniu tej inicjatywy stracą użytkownicy niezamierzający ponosić dodatkowych kosztów, Moore ustosunkował się do tej kwestii na łamach serwisu Kotaku. Twierdzi, że zwykli użytkownicy nie będą stratni, gdyż nowy program lojalnościowy nie spowoduje okrojenia standardowych wersji gier.