Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 czerwca 2011, 10:56

autor: Szymon Liebert

Chwila prawdy – Crysis 2 w wersji DirectX 11

Wczoraj firma Crytek wypuściła oczekiwaną aktualizację do komputerowej wersji Crysisa 2, która wprowadza obsługę DirectX 11. Pecetowi fani serii mogą wreszcie sprawdzić jak prezentuje się jedna z ładniejszych gier ostatnich miesięcy w podrasowanej wersji. W sieci pojawiły się obrazki prezentujące nowe efekty oraz rozwiązania technologiczne.

Wczoraj firma Crytek wypuściła oczekiwaną aktualizację do komputerowej wersji Crysisa 2, która wprowadza obsługę DirectX 11. Pecetowi fani serii mogą wreszcie sprawdzić jak prezentuje się jedna z ładniejszych gier ostatnich miesięcy w podrasowanej wersji. W sieci pojawiły się obrazki prezentujące nowe efekty oraz rozwiązania technologiczne.

Pokaźny zestaw screenshotów i zwiastun poświęcony DirectX 11 w Crysis 2 opublikował serwis Joystiq. W aktualizacji dodano takie elementy jak technika renderowania SSDO, poprawiony efekt głębi ostrości, ostrzejsze cienie, bardziej zaawansowane mappowanie (Parallax Occlusion Mapping), tesselację, wyższe tekstury, odmienione rozmycia, widowiskowy system oświetlenia i inne dodatki.

Poniższe obrazki dowodzą, że aktualizacja przyniosła kilka ciekawych zmian, dzięki którym Crysis 2 stał się jeszcze ładniejszy. Szczególnie duże wrażenie robią „prawdziwe” światła wytwarzające smugi i nierówności generowane za pomocą efektu tesselacji. Posiadacze pecetowej wersji gry i odpowiednio mocnego sprzętu mogą zainstalować dodatek za darmo.

Chwila prawdy – Crysis 2 w wersji DirectX 11 - ilustracja #1
Chwila prawdy – Crysis 2 w wersji DirectX 11 - ilustracja #2
Chwila prawdy – Crysis 2 w wersji DirectX 11 - ilustracja #3
Chwila prawdy – Crysis 2 w wersji DirectX 11 - ilustracja #4
Chwila prawdy – Crysis 2 w wersji DirectX 11 - ilustracja #5