Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 12 czerwca 2011, 10:57

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano facebookowe Dungeons & Dragons: Heroes of Neverwinter

Gry facebookowe to prawdziwy fenomen ostatnich kilku lat. Najnowszą produkcją tego typu jest ujawnione na E3 Dungeons & Dragons: Heroes of Neverwinter. Warto wspomnieć o tym tytule, ponieważ zaoferuje on bardziej rozbudowana mechanikę zabawy niż większość konkurencyjnych produkcji obecnych na tym serwisie społecznościowym.

Gry facebookowe to prawdziwy fenomen ostatnich kilku lat. Najnowszą produkcją tego typu jest ujawnione na E3 Dungeons & Dragons: Heroes of Neverwinter. Warto wspomnieć o tym tytule, ponieważ zaoferuje on bardziej rozbudowana mechanikę zabawy niż większość konkurencyjnych produkcji obecnych na tym serwisie społecznościowym.

Zapowiedziano facebookowe Dungeons & Dragons: Heroes of Neverwinter - ilustracja #1

Heroes of Neverwinter powstaje w oparciu o mechanikę czwartej edycji Dungeons & Dragons. Autorzy chcą odtworzyć większość znanych z papierowego pierwowzoru reguł, choć wszystko zostanie oczywiście odrobinę uproszczone. Zabawę zaczniemy od stworzenia własnej postaci. Do wyboru będą cztery rasy (człowiek, halfing, dragonborn i eldarin) oraz tyle samo klas (Rogue, Fighter, Cleric oraz Wizard). Co ciekawe, zaprzyjaźnieni gracze będą mogli pożyczać nasze postacie i korzystać z ich pomocy podczas własnych przygód.

Zabawa polegać ma głównie na eksplorowaniu podziemi oraz mordowaniu potworów. Walka odbywać się będzie w systemie turowym. O kolejności ruchu zadecyduje współczynnik inicjatywy. W trakcie starć skorzystamy oczywiście z umiejętności doskonale znanych miłośnikom czwartej edycji Dungeons & Dragons. Grafika również została zaprojektowana tak, aby przypominać wersję stołową, z figurkami i papierowymi makietami. Lochów będzie około pięćdziesięciu i przed wejściem do każdego wybierzemy jeden z trzech poziomów trudności.

Zapowiedziano facebookowe Dungeons & Dragons: Heroes of Neverwinter - ilustracja #2

W trakcie naszych przygód zwiedzimy też samo miasto Neverwinter. Tam zakupimy nowe przedmioty i urządzimy własną siedzibę. Wirtualna ekonomia bazować ma na dwóch walutach – znajdowanym podczas przygód złocie i tzw. astralnych diamentach kupowanych za pomocą facebookowych monet. Co ciekawe, po osiągnięciu dziesiątego poziomu doświadczenia będziemy mogli tworzyć własne mapy i potem sprzedawać je innym graczom.

Nad Dungeons & Dragons: Heroes of Neverwinter pracuje zespół Liquid Entertainment, znany z takich tytułów jak Battle Realms, The Lord of the Rings: The War of the Ring czy Dragonshard. Miejmy nadzieję, że doświadczenie tego dewelopera zagwarantuje nam ciekawą produkcję. Premiera ma nastąpić w lecie.

Dungeons & Dragons: Heroes of Neverwinter

Dungeons & Dragons: Heroes of Neverwinter