Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 czerwca 2011, 08:55

autor: Adrian Werner

Carrier Command: Gaea Mission - nowe materiały graficzne i data premiery

Carrier Command: Gaea Mission zapowiedziano trzy lata temu. Rok później wypuszczono pierwsze materiały graficzne. Potem jednak twórcy nabrali wody w usta. Dopiero teraz, podczas targów E3, Bohemia Interactive ujawniła wreszcie planowaną datę premiery, dzieląc się ze światem nowym zwiastunem i świeżymi screenami.

Carrier Command: Gaea Mission zapowiedziano trzy lata temu. Rok później wypuszczono pierwsze materiały graficzne. Potem jednak twórcy nabrali wody w usta. Dopiero teraz, podczas targów E3, Bohemia Interactive ujawniła wreszcie planowaną datę premiery, dzieląc się ze światem nowym zwiastunem i świeżymi screenami.

Gra zostanie wydana w pierwszym kwartale 2012 roku. Warto zauważyć, że dawniej rozważano stworzenie również wersji konsolowych, ale wydaje się, że plany te zostały porzucone. Według notki prasowej wypuszczonej przed targami najnowsze dzieło dewelopera powstaje obecnie wyłącznie z myślą o pecetach.

Carrier Command bazuje na starym klasyku o tym samym tytule, który wypuszczony został w 1988 roku. Dowodziliśmy w nim zaawansowanym technologicznie lotniskowcem, a akcja ukazana była z perspektywy pierwszej osoby. Nowa wersja trafi na rynek dwadzieścia cztery lata po pierwowzorze, ale mimo to zachowa podstawowe reguły zabawy, choć wszystko zostanie odpowiednio dopasowane do współczesnych standardów. Akcja toczyć się będzie na pozaziemskiej kolonii Taurus, o kontrolę nad którą walczą dwie frakcje – United Earth Coalition oraz Asian Pacific Alliance. Gracze wezmą udział w bitwach rozgrywanych na lądzie, wodzie i w powietrzu.

Carrier Command: Gaea Mission - nowe materiały graficzne i data premiery - ilustracja #1

W kampanii naszym zadaniem będzie podporządkowanie archipelagu złożonego z trzydziestu trzech wysp. W tym celu będziemy zbierali surowce, wznosili budynki i produkowali oddziały, tak jak w typowych RTS-ach. Natomiast podczas samych starć nie tylko wydamy naszym podwładnym rozkazy, ale także przejmiemy bezpośrednią kontrolę nad pojedynczą jednostką. W większości misji pokierujemy pojazdami, ale pojawią się również poziomy w stylu FPS pozwalające na wcielenie się w samotnego żołnierza.

Przejęcie kontroli nad wyspą wymagać ma wybudowania na niej centrum dowodzenia. Dokonamy tego burząc analogiczną strukturę wroga, a następnie budując na niej własny budynek. Innym sposobem jest zinfiltrowanie bazy i podporządkowanie jej sobie od wewnątrz. Podległe nam jednostki będziemy mogli modyfikować nowymi technologiami oraz wyposażać w dodatkowe uzbrojenie.

W dniu premiery Carrier Command posiadać będzie jedynie tryb dla pojedynczego gracza, choć autorzy chcą dodać multiplayer w późniejszym patchu. Zainteresowanych tematem odsyłamy na oficjalną stronę projektu, gdzie znaleźć można m.in. sporą galerię nowych screenów:

Carrier Command: Gaea Mission - nowe materiały graficzne i data premiery - ilustracja #2
Carrier Command: Gaea Mission - nowe materiały graficzne i data premiery - ilustracja #3
Carrier Command: Gaea Mission - nowe materiały graficzne i data premiery - ilustracja #4
Carrier Command: Gaea Mission - nowe materiały graficzne i data premiery - ilustracja #5

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej