Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 listopada 2010, 09:34

autor: Adrian Werner

Wyciek materiałów z nowej gry Bungie?

Od pewnego czasu wiemy już, że zespół Bungie (twórcy cyklu Halo) tworzy dla firmy Activision nową grę. Na sieci pojawiły się właśnie materiały graficzne, które mogą pochodzić z tej właśnie produkcji.

Od pewnego czasu wiemy już, że zespół Bungie (twórcy cyklu Halo) tworzy dla firmy Activision nową grę. Na sieci pojawiły się właśnie materiały graficzne, które mogą pochodzić z tej właśnie produkcji.

Wyciek materiałów z nowej gry Bungie? - ilustracja #1

Patrząc na wszystkie te obrazki należy mieć na uwadze, że jeden z pracowników studia stwierdził, że nie pochodzą one z żadnej gry tego zespołu. Nie byłby to jednak pierwszy raz, gdy twórcy próbują w ten sposób przykryć wyciek materiałów. Niezależnie od tego, jaka jest prawda, warto przyjrzeć się im z bliska.

Według człowieka, który wypuścił te obrazki gra ma łączyć w sobie elementy Halo, Call of Duty oraz Rainbow Six. Akcja toczyć się będzie gdzieś pomiędzy 2020 a 2040 rokiem. Projekt jest jeszcze w bardzo wczesnym stadium produkcji i na razie gotowe są tylko fragmenty pierwszych trzech misji. Wśród dostępnego uzbrojenia znajdziemy karabin przypominający klasyczne m16, wyrzutnię rakiet, pistolet i karabin snajperski, czyli standardowe narzędzia mordu w grach FPS.

Przypomnijmy tu, że Bungie dawniej było własnością firmy Microsoft, jednak w 2007 roku studio odzyskało swoją niezależność. W kwietniu tego roku ujawniono, że zespół podpisał dziesięcioletni kontrakt z Activision, na mocy którego zajmie się stworzeniem zupełnie nowej marki dla tego wydawcy.

Wyciek materiałów z nowej gry Bungie? - ilustracja #2
Wyciek materiałów z nowej gry Bungie? - ilustracja #3
Wyciek materiałów z nowej gry Bungie? - ilustracja #4

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej