Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 listopada 2010, 10:20

autor: Remigiusz Maciaszek

World of Warcraft - Czas Apokalipsy

Beta World of Warcraft: Cataclysm została właśnie zakończona. Najwyższa zresztą pora, bo do premiery gry pozostały niespełna trzy tygodnie. Prawdziwy kataklizm zacznie się jednak już jutro, bowiem na serwerach rusza patch 4.0.3a, w którym Deathwing doprowadzi świat jaki znamy do ruiny i zmieni go na zawsze.

Beta World of Warcraft: Cataclysm została właśnie zakończona. Najwyższa zresztą pora, bo do premiery gry pozostały niespełna trzy tygodnie. Prawdziwy kataklizm zacznie się jednak już jutro, bowiem na serwerach rusza patch 4.0.3a, w którym Deathwing doprowadzi świat jaki znamy do ruiny i zmieni go na zawsze.

Można więc powiedzieć, że dodatek ma swoją premierę już jutro, jednak z pewnymi, zasadniczymi ograniczeniami. Nie będzie jeszcze można tworzyć postaci wykorzystując nowe rasy Worgenów i Goblinów, również Archeologia nie znajdzie się na razie w zasięgu graczy, tak jak i pozostałe umiejętności powyżej 450 punktów. Niestety nie będziemy jeszcze mogli latać po Azeroth, a gildie nie uzyskają na razie możliwości zdobywania poziomów. Co zrozumiałe, nie będą też dostępne nowe tereny dla leveli 80 i wyżej. Za wszystko to będziemy musieli w końcu zapłacić, kupując właściwe rozszerzenie.

World of Warcraft - Czas Apokalipsy - ilustracja #1

Co natomiast trafi już na serwery? Tutaj lista jest znacznie dłuższa:

  • Portale w Shattrath i Dalaran zostaną nieodwracalnie zamknięte, a na ich miejscu znajdą się trenerzy klas. Zatem wszyscy, którzy posiadają hearthstone w jednym z tych miast, powinni się szybko stamtąd ewakuować albo czeka ich jutro długa podróż;
  • Wszystkie nowe kombinacje ras i klas (z wyłączeniem Worgenów i Goblinów) będą już dostępne, jeśli ktoś ma zatem ochotę na trolla warlocka, tudzież dwarfa szamana, to będzie mógł zabawę zacząć już jutro;
  • Trolle i Gnomy otrzymają swoje specyficzne lokacje startowe;
  • Wszystkie tereny zostaną zaktualizowane;
  • Klient gry zostanie wyposażony w nowe ekrany wczytywania, logowania, a co najważniejsze w nowe intro; podczas eksploracji Azeroth posłuchamy także nowej muzyki;
  • Będzie można wreszcie zakupić tabardy z herbami poszczególnych miast, które nie tylko będą wyglądać bardzo ładnie, ale także pomogą zdobywać reputację danych miast, na podobnej zasadzie jak to ma miejsce w przypadku różnych frakcji;
  • Ilość doświadczenia konieczna do zdobycia poziomów 71-80 zostanie zredukowana o 20%;
  • Hunterzy otrzymają możliwość obłaskawiania nowych zwierzaków, będą to małpy (wcześniej tylko goryle), lisy, psy i żuki;

Wygląda wiec na to, że do oficjalnej premiery dodatku, która będzie miała miejsce 7 grudnia 2010, gracze zdecydowanie będą mieli co robić. Sam dodatek można już od dłuższego czasu kupić za pośrednictwem konta w battle.net, a w Polsce dystrybucją edycji pudełkowych zajmuje się Licomp Empik Multimedia i gra będzie dostępna w cenie 119,90 złotych.