Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 listopada 2010, 16:24

autor: Adrian Werner

Powstanie Transformers: War For Cybertron 2

Dzięki wielkiej popularności, jaką zyskały wyreżyserowane przez Michaela Bay’a kinowe przeboje marka Transformers jest silna jak nigdy i jej właściciele zamierzają to dobrze wykorzystać. Na spotkaniu z inwestorami ujawniono nowe informacje o trzech znajdujących się w produkcji grach opartych na tej licencji i jedną z nich było War For Cybertron 2.

Dzięki wielkiej popularności, jaką zyskały wyreżyserowane przez Michaela Bay’a kinowe przeboje marka Transformers jest silna jak nigdy i jej właściciele zamierzają to dobrze wykorzystać. Na spotkaniu z inwestorami ujawniono nowe informacje o trzech znajdujących się w produkcji grach opartych na tej licencji i jedną z nich było War For Cybertron 2.

Powstanie Transformers: War For Cybertron 2 - ilustracja #1

W przyszłym roku do kin wejdzie Transformers: Dark Of The Moon (trzecia część filmowej serii) i oparta na jej kanwie gra będzie oczywiście towarzyszyć temu wydarzeniu. Na razie niewiele wiadomo o tym projekcie, poza tym że wydany zostanie na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz Nintendo 3DS. Drugim tytułem jest tworzone przez studio NetDragon Transformers MMO. Gra zapowiedziana została w sierpniu tego roku i wtedy stwierdzono, że w planach jest wypuszczenie jej jedynie na rynek azjatycki i rosyjski. Teraz jednak okazuje się, że tytuł ten zostanie udostępniony również graczom z innych regionów, w tym zachodniej Europy i Stanów Zjednoczonych, choć na razie nie ujawniono kiedy dokładnie to nastąpi.

Trzecim projektem będzie kontynuacja jednej z największych niespodzianek tego roku, czyli Transformers: War For Cybertron. Większość poprzednich produkcji korzystających z tej licencji była dosyć słaba, więc wysoki poziom jaki prezentowało dzieło zespołu High Moon Studios był sporym zaskoczeniem. Na spotkaniu z inwestorami firma Hasbro wyjawiła, że trwają już prace nad drugą częścią i jej premierę zapowiedziano na 2012 rok.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej

gry