Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 czerwca 2010, 08:10

autor: Adrian Werner

Pecetowe Darksiders dopiero we wrześniu

Jakiś czas temu pisaliśmy o plotkach dotyczących opóźnienia pecetowej wersji Darksiders. Wtedy kilka sklepów zaczęło podawać wrześniową datę premiery. Teraz wiemy już, że poślizg stał się oficjalnie faktem. W ramach rekompensaty gracze komputerowi otrzymają kilka atrakcyjnych dodatków.

Jakiś czas temu pisaliśmy o plotkach dotyczących opóźnienia pecetowej wersji Darksiders. Wtedy kilka sklepów zaczęło podawać wrześniową datę premiery. Teraz wiemy już, że poślizg stał się oficjalnie faktem. W ramach rekompensaty gracze komputerowi otrzymają kilka atrakcyjnych dodatków.

Pecetowe Darksiders dopiero we wrześniu - ilustracja #1

Pecetowy Darksiders wyląduje na półkach sklepowych 24 września tego roku. Oczywiście data ta dotyczy rynku amerykańskiego, ale nie należy spodziewać się, by gracze w Europie zmuszeni byli czekać o wiele dłużej niż ich koledzy zza oceanu. Dodatkowo ujawniono, że wydanie pecetowe nazwane zostanie „Hellbook Edition" i zawierać będzie sporo atrakcyjnych dodatków.

W pudełku robiącym za ową „Piekielną księgę” poza samą grą znajdziemy:

  • Album z artworkami
  • Ścieżkę dźwiękową oraz komiks osadzony w uniwersum Darksiders. Oba te dodatki umieszczone zostaną na jednej z płytek z grą.
  • Zestaw kart wielkości pocztówek z grafikami, których autorem jest znany rysownik komiksowy Joe Madueira.

 

Pecetowe Darksiders dopiero we wrześniu - ilustracja #2

 

Twórcy gry (studio Vigil Games) mają obecnie ręce pełne roboty. Trwają już prace nad Darksiders 2, którego premiera ma nastąpić w przyszłym roku. Na razie nie wiadomo wiele o tym tytule poza tym, że jak typowy sequel ma być „większy i lepszy”. Ponadto deweloper ten odpowiedzialny jest także za produkcję komputerowego MMO nazwanego Warhammer 40,000: Dark Millenium Online, który będzie zdecydowanie najbardziej ambitnym przedsięwzięciem w krótkiej historii tego studia. Zaangażowanie w ten projekt dobrze rokuje jakości technicznej konwersji pierwszego Darksiders na PC.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej