Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 maja 2010, 08:15

autor: Adrian Werner

Pierwsze płatne DLC do Splinter Cell: Conviction w drodze

Ubisoft ujawnił szczegóły na temat Insurgency Pack – pierwszego płatnego DLC do Splinter Cell: Conviction. Dodatek rozbuduje tryb Deniable Ops (w polskiej wersji znany jako Tajne Operacje) o dodatkowe misje.

Ubisoft ujawnił szczegóły na temat Insurgency Pack – pierwszego płatnego DLC do Splinter Cell: Conviction. Dodatek rozbuduje tryb Deniable Ops (w polskiej wersji znany jako Tajne Operacje) o dodatkowe misje.

 

Pierwsze płatne DLC do Splinter Cell: Conviction w drodze - ilustracja #1

Szykuje się nowa robota dla amerykańsko-rosyjskiego duetu.

 

Przypomnijmy, że Tajne Operacje to kompletnie oddzielny tryb gry (z nowymi poziomami), w którym zamiast w Sama Fishera wcielamy się w agentów Archera albo Kestrela. Możliwa jest zabawa zarówno solo, jak i z kolegą w multi. Insurgent Pack zawierać będzie cztery nowe mapy – doki w porcie San Francisco, cmentarz w Nowym Orleanie, więzienie w Portland oraz kompleks badawczy w Salt Lake City. Każdą z tych lokacji będziemy mogli rozegrać we wszystkich czterech trybach dostępnych w Deniable Ops (Ostatni Bastion, Łowca, Infiltracja oraz Konfrontacja).

Dodatek ukaże się 27 maja zarówno na Xboksa 360, jak i na pecety. Graczom konsolowym przyjdzie zapłacić za tę przyjemność 800 punktów MS. Cena wersji komputerowej nie została jeszcze podana. Oczywiście rodzi się pytanie o polskie wydanie. W przypadku edycji na PC nie powinno być z pobraniem dodatku żadnych przeszkód, ale wersja na Xboksa 360 została w naszym kraju pozbawiona dostępu do Uplay – usługi Ubisoftu służącej do dystrybucji DLC. Jak dotąd nie stanowiło to problemu, ponieważ materiały wypuszczone na zachodzie jako darmowe dodatki (w tym mapa osadzona w Wydziale Trzecim) były po prostu od razu odblokowane w wersji, która wylądowała na rodzimych półkach sklepowych. W przypadku płatnego rozszerzenia wszystko wskazuje jednak, że polscy gracze konsolowi zmuszeni będą obejść się smakiem.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej