Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 lutego 2010, 09:03

autor: Adrian Werner

Alan Wake - zawartość edycji kolekcjonerskiej

Niemiłosiernie długi cykl produkcyjny gry Alan Wake wydaje sie wreszcie zmierzać ku końcowi. Będzie to bez wątpienia jeden z najważniejszych tytułów w planie wydawniczym Microsoftu na ten rok. Dla największych fanów firma ta przygotowała edycję limitowaną.

Niemiłosiernie długi cykl produkcyjny gry Alan Wake wydaje sie wreszcie zmierzać ku końcowi. Będzie to bez wątpienia jeden z najważniejszych tytułów w planie wydawniczym Microsoftu na ten rok. Dla największych fanów firma ta przygotowała edycję limitowaną.

 

Alan Wake - zawartość edycji kolekcjonerskiej - ilustracja #1

 

W zestawie poza samą grą (zapakowaną w pudełko z inną niż w wersji standardowej okładką) znajdą się:

  • Wbudowana w samą grę dodatkowa ścieżka audio z komentarzami i podpowiedziami ekipy Remedy.
  • Album, w którym na 144 stronach znajdziemy opowiadanie autorstwa Alana Wake'a oraz zbiór dokumentów z archiwów FBI dotyczący wydarzeń w miasteczku Bright Falls.
  • Płyta CD z muzyką z gry.
  • Kupon z kodem umożliwiającym dostęp do pierwszego rozszerzenia.
  • Dodatkowa płytka, na której znajdziemy nowy styl interfejsu Xbox Live oraz avatara, oczywiście wszystko to inspirowane grą.

Niektóre sklepy zachęcać będą do złożenia preordera oferując „Bright Falls Bonus Pack", zestaw, w którym otrzymamy dodatkowe materiały na Xbox Live oraz filmik przedstawiający jak wyglądało tworzenie gry.

Alan Wake zadebiutuje na rynku amerykańskim 18 maja tego roku w wersji na Xboksa 360. Za przyjemność posiadania edycji kolekcjonerskiej przyjdzie nam zapłacić 80$. W przeliczeniu to około 236 złotych. Niestety taką cenę osiągają w naszym kraju zwykłe wydania gier konsolowych. Należy się więc spodziewać, że jeśli edycja kolekcjonerska pojawi się w Polsce, jej cena będzie znacząco wyższa.

Microsoft wciąż milczy na temat ewentualnej wersji pecetowej, więc nie wiadomo nawet czy takowa kiedykolwiek się ukaże. Rokowania nie są raczej dobre, jeśli wziąć pod uwagę to, że wydawca ten od prawie 3 lat nie wypuścił żadnej nowej produkcji na komputery osobiste.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej