Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 sierpnia 2009, 19:25

autor: Filip Grabski

Crysis 2 = Nanosuit 2

Gdy Crynet Systems cztery lata temu pokazał pierwszy Nanosuit, opisaliśmy go jako „udoskonalony pancerz bitewny”. To nie była tylko nasza opinia, w ciągu dwóch miesięcy N1 stał się najlepszym wyborem pancerza dla wielu światowych armii. W związku z tym Crynet Systems spotkał się z problemem: jak udoskonalić coś, co już jest doskonałe?

Gdy Crynet Systems cztery lata temu pokazał pierwszy Nanosuit, opisaliśmy go jako „udoskonalony pancerz bitewny”. To nie była tylko nasza opinia, w ciągu dwóch miesięcy N1 stał się najlepszym wyborem pancerza dla wielu światowych armii. W związku z tym Crynet Systems spotkał się z problemem: jak udoskonalić coś, co już jest doskonałe?

Te słowa możecie przeczytać na właśnie uruchomionej stronie internetowej firmy Crynet Systems, która wyprodukowała magiczny kombinezon doskonale znany wszystkim graczom z gry Crysis, a teraz zamierza pokazać światu jego ulepszoną wersję oznaczoną numerkiem 2. Krótko mówiąc – właśnie rozpoczęła się wirusowa kampania poprzedzająca debiut Crysisa 2. Na wspomnianej już stronie możecie zapoznać się z dwoma promocyjnymi filmami pokazującymi nowy kombinezon przy akompaniamencie delikatnej i wzniosłej muzyki, kilkoma tapetami, a także możecie pobrać broszurę w formacie PDF (który najwyraźniej ma się świetnie w roku 2024). Jeśli natomiast interesuje Was pseudonaukowy bełkot rodem z taniego filmu s-f, uradujecie się na wieść, że Nanosuit 2 zawiera m.in. Retroaktywny Polimer Jonowy oraz podwójne hepafiltry UV.

Więcej o oczekiwanym przez graczy Crysis 2 powinniśmy dowiedzieć się jeszcze dzisiaj podczas targów gamescom. Zapominalskim przypominamy zaś, że pełnoprawny sequel najładniejszej strzelanki na pecety ukaże się na początku 2010 roku na trzech platformach: PC, Xboksie 360 i PlayStation 3.

Crysis 2 = Nanosuit 2 - ilustracja #1

Crysis 2 = Nanosuit 2 - ilustracja #2

Crysis 2 = Nanosuit 2 - ilustracja #3

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej