Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 października 2007, 09:30

autor: Artur Falkowski

Szczegóły na temat trybu multiplayer w grze The Club

Na premierę The Club przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać, jednak już teraz twórcy zdradzili co nieco na temat dostępnych typów rozgrywki multiplayer.

The Club jest dość interesująco zapowiadającą się strzelaniną TPP. Jej opracowaniem zajmują się deweloperzy ze studia Bizarre Creations, odpowiedzialni między innymi za serię gier wyścigowych Project Gotham Racing, którzy pragną wykorzystać elementy sprawdzone w swoich poprzednich grach w zupełnie innej gatunkowo produkcji. Na premierę The Club przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać, jednak już teraz twórcy zdradzili co nieco na temat dostępnych typów rozgrywki multiplayer.

Szczegóły na temat trybu multiplayer w grze The Club - ilustracja #1

Pierwszy z nich nosi nazwę Run the Gauntlet. Naszym zadaniem będzie przedarcie się przez dany poziom w określonym czasie, po drodze eliminując przeciwników w jak najlepszym stylu. Im ciekawiej uda nam się ich pozbyć, tym więcej punktów zdobędziemy, te zaś będą zwielokrotniały się, jeżeli połączymy nasze działania w spektakularną kombinację. Przyznać trzeba, że nawiązania do systemu kudosów w PGR są tu oczywiste.

Kolejny tryb rozgrywki multiplayer przeznaczony będzie dla graczy preferujących starcia grupowe. W Team Skull Shot będzie chodzić bowiem o to, by zniszczyć chronione przez drużynę przeciwnika czaszki.

Z kolei Score Match to w rzeczywistości nic innego jak znany i lubiany Deathmatch. W tym rodzaju rozgrywki gracze zapolują na siebie nawzajem, a wygra ten, kto więcej razy pokona przeciwników.

Szczegóły na temat trybu multiplayer w grze The Club - ilustracja #2

Przypominamy, że The Club opowiadać będzie o tajnej organizacji wspieranej przez bogatych ludzi, którzy nie mają co robić z pieniędzmi i dla rozrywki organizują zawody, w których polują na siebie zawodowi mordercy.

Gra pierwotnie miała ukazać się pod koniec tego roku na komputery PC oraz konsole X360 oraz PS3. Jak się jednak okazało, jej premiera została przesunięta na początek 2008.