Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 24 sierpnia 2007, 16:38

autor: Krzysztof Gonciarz

GOL na GC 2007: Resident Evil Chronicles

Pisząc jakiś czas temu nasz konsolowy FAQ poświęcony Wii, wymieniłem Resident Evil Chronicles jako jeden z nadchodzących tytułów, na który należy ustawić radary.

Aj. Pisząc jakiś czas temu nasz konsolowy FAQ poświęcony Wii, wymieniłem Resident Evil Chronicles jako jeden z nadchodzących tytułów, na który należy ustawić radary. Tymczasem kilka minut rozgrywki wystarczyło, bym na tytuł noszący tak szacowne barwy zaczął patrzeć z przymrużeniem oka.

Gra kontynuuje tradycję sub-serii o nazwie Survivor – jest więc shooterem opartym o „celowniczek”, którym sterujemy za pomocą Wiilota. Podobnie jak w RE4, broń przeładowujemy przez szybki wymach kontrolerem w pionie. Przyciski na Nunchuku służą za to do zmiany broni.

GOL na GC 2007: Resident Evil Chronicles - ilustracja #1

Brakuje tu głębi, której należałoby przecież oczekiwać po Residencie. Poziom, na który wrzucono mnie w ramach prezentacji, umieszczony był w słynnej posiadłości z pierwszej części sagi. Co od razu rzuciło mi się w oczy, rozgrywka została straszliwie uproszczona. Brakuje jakiegokolwiek elementu, który odróżniłby ten tytuł od gier na pistolet sprzed, powiedzmy, dziesięciu lat (Crime Patrol, hehe!). Celujemy, strzelamy, przesuwamy się po sznurku dalej. Capcom stać na więcej.

GOL na GC 2007: Resident Evil Chronicles - ilustracja #2

Sztywniacki gameplay to jedno, ale naprawdę rażąca zdała mi się dopiero oprawa graficzna. Te proste modele, brzydkie tekstury, jej... Oby się nie spieszyli z premierą, bo nie jest ciekawie.