Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 sierpnia 2007, 08:54

Nowe gry z cyklu Brothers in Arms i The Settlers z technologią SpeedTreeRT

Opracowaną przez firmę Interactive Data Visualisation, Inc. technologię SpeedTreeRT, zobaczymy w dwóch nowych grach, które już niedługo opublikuje na rynku koncern Ubisoft Entertainment. Mowa tu o takich tytułach jak Brothers in Arms: Hell’s Highway i The Settlers: Rise of an Empire.

Opracowaną przez firmę Interactive Data Visualisation, Inc. technologię SpeedTreeRT,zobaczymy w dwóch nowych grach, które już niedługo opublikuje na rynku koncern Ubisoft Entertainment. Mowa tu o takich tytułach jak Brothers in Arms: Hell’s Highway i The Settlers: Rise of an Empire.

Nowe gry z cyklu Brothers in Arms i The Settlers z technologią SpeedTreeRT - ilustracja #1

The Settlers: Rise of an Empire

SpeedTreeRT to bardzo popularna wśród developerów technologia, która pozwala wygenerować w grach realistycznie prezentującą się roślinność. Z narzędzi stworzonych przez amerykańską firmę skorzystało już wiele producentów, m.in. Bethesda Game Studios (The Elder Scrolls IV: Oblivion), Piranha Bytes (Gothic 3), Obsidian Entertainment, Inc. (Neverwinter Nights 2), czy Insomniac Games, Inc. (Resistance: Fall of Man).

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej