Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 lipca 2007, 07:08

Znamy wymagania sprzętowe gry Bioshock

Firma 2K Games ujawniła wczoraj oficjalne wymagania sprzętowe gry Bioshock – duchowej następczyni drugiej odsłony cyklu System Shock, opracowywanej przez studio Irrational Games. To pierwsza z wielu informacji dotycząca PeCetowej wersji programu, jaką koncern opublikuje w najbliższych tygodniach. Do tej pory edycja na „blaszaki” była przez producenta i wydawcę traktowana po macoszemu.

Firma 2K Games ujawniła wczoraj oficjalne wymagania sprzętowe gry Bioshock – duchowej następczyni drugiej odsłony cyklu System Shock, opracowywanej przez studio Irrational Games. To pierwsza z wielu informacji dotycząca PeCetowej wersji programu, jaką koncern opublikuje w najbliższych tygodniach. Do tej pory edycja na „blaszaki” była przez producenta i wydawcę traktowana po macoszemu.

Znamy wymagania sprzętowe gry Bioshock - ilustracja #1

Zaprezentowane poniżej wymagania są ostateczne, co oznacza, że pracownicy studia Irrational Games uporali się już z optymalizacją kodu (pamiętajmy, że Bioshock napędzany jest za pomocą silnika Unreal Engine 3). Jak widać, gra będzie korzystać z dobrodziejstw zarówno dziewiątej, jak i dziesiątej generacji bibliotek DirectX. Oczywiście, aby zobaczyć dodatkowe efekty wizualne, należy dysponować nie tylko odpowiednią kartą graficzną, ale również systemem operacyjnym Windows Vista. Na koniec jeszcze jedna istotna informacja: gra będzie wymagać aktywacji przez Internet!

Wymagania minimalne:

  • Procesor Intel Pentium 4 2.4 GHz;
  • 1 GB RAM;
  • Karta graficzna obsługująca DirectX 9.0c, 128 MB (GeForce 6600 lub Radeon X1300 – z wyłączeniem Radeon X1550);
  • Karta muzyczna kompatybilna z DirectX 9.0c;
  • 8 GB wolnego miejsca na dysku twardym;
  • System operacyjny Windows XP (z Service Pack 2) lub Windows Vista.

Wymagania rekomendowane:

  • Procesor Intel Core 2 Duo;
  • 2 GB RAM;
  • DirectX 9 – karta graficzna 512 MB (GeForce 7900 GT);
  • DirectX 10 – GeForce 8600;
  • Karta muzyczna Sound Blaster X-Fi;
  • 8 GB wolnego miejsca na dysku twardym;
  • System operacyjny Windows XP (z Service Pack 2) lub Windows Vista.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej