Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 maja 2006, 10:16

Nowe informacje dotyczące trybu multiplayer w Dark Messiah of Might and Magic

Od dłuższego czasu wiemy już, że oprócz zabawy w trybie dla jednego gracza, produkt o nazwie Dark Messiah of Might and Magic będzie oferować również możliwość zmagań w sieci. Firma Arkane Studios, odpowiadająca za powstanie programu, podchodzi do tego aspektu rozgrywki niezwykle poważnie. Nad trybem multiplayer pracuje osobny zespół, którego zadaniem jest stworzenie wciągających potyczek.

Od dłuższego czasu wiemy już, że oprócz zabawy w trybie dla jednego gracza, produkt o nazwie Dark Messiah of Might and Magic będzie oferować również możliwość zmagań w sieci. Firma Arkane Studios, odpowiadająca za powstanie programu, podchodzi do tego aspektu rozgrywki niezwykle poważnie. Nad trybem multiplayer pracuje osobny zespół, którego zadaniem jest stworzenie wciągających i zapewniających ogrom wrażeń potyczek.

Nowe informacje dotyczące trybu multiplayer w Dark Messiah of Might and Magic - ilustracja #1

W Dark Messiah of Might and Magic będzie mogło bawić się maksymalnie 32 graczy naraz. Bohaterowie prowadzeni przez użytkowników będą reprezentować pięć klas (tak jak w grach z cyklu Battlefield): walczących z ukrycia i chowających się w cieniu zabójców, dokonujących ogromnych spustoszeń i wytrzymałych na ciosy wojowników, parających się sztuką leczenia kleryków, atakujących przy pomocy czarów ofensywnych magów, a także doskonałych snajperów – łuczników.

Nowe informacje dotyczące trybu multiplayer w Dark Messiah of Might and Magic - ilustracja #2

Oprócz tradycyjnych wariantów rozgrywki, znanych z innych pierwszoosobowych strzelanin (deathmatch, itd.), twórcy pokusili się również o tryb Evolution. Jak sama nazwa wskazuje, prowadzony przez nas bohater będzie tu ewoluował, rozwijając swoje umiejętności w trakcie kolejnych potyczek. Autorzy zaproponują też graczom dynamiczne kampanie, w której wynik jednej batalii będzie miał wpływ na następną - tyczy się to zarówno map, jak i przedmiotów/umiejętności, które będzie można uzyskać pomiędzy rundami. Podobne rozwiązanie zamierzają wprowadzić również twórcy gry Enemy Territory: Quake Wars.

Nowe informacje dotyczące trybu multiplayer w Dark Messiah of Might and Magic - ilustracja #3

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat Dark Messiah of Might and Magic, skorzystaj z informacji zawartych na łamach naszego serwisu:

Przypominamy również o rozpoczęciu przyjmowania zgłoszeń do beta-testów gry. Więcej informacji na ten temat uzyskacie tutaj.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej