Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 maja 2006, 15:47

Koniec marzeń o grze Frame City Killer

Uważnych obserwatorów tegorocznej edycji targów E3, z pewnością zdziwiła absencja gry Frame City Killer na stoisku koncernu Namco Bandai. Wczoraj poznaliśmy przyczynę takiego stanu rzeczy – dalsze prace nad programem zostały wstrzymane.

Uważnych obserwatorów tegorocznej edycji targów E3, z pewnością zdziwiła absencja gry Frame City Killer na stoisku koncernu Namco Bandai. Wczoraj poznaliśmy przyczynę takiego stanu rzeczy – dalsze prace nad programem zostały wstrzymane.

Koniec marzeń o grze Frame City Killer - ilustracja #1

Frame City Killer miał być jednym z programów startowych konsoli Xbox 360. Premierę wielokrotnie przesuwano, a powodem opóźnień była niezadowalająca oprawa graficzna gry. W końcu japoński oddział firmy Namco Bandai zdecydował się na drastyczny krok i anulował cały projekt. Przedstawiciele koncernu nie podali przyczyn podjęcia tej decyzji, ale można założyć, że miała ona związek z wymienionym wyżej problemem. Frame City Killer miała być pierwszą grą na konsolę Xbox 360, wykorzystującą silnik Unreal Engine 3.

Koniec marzeń o grze Frame City Killer - ilustracja #2

Namco Bandai będzie kontynuować prace nad nowymi grami, przeznaczonymi na platformę Xbox 360. Aktualnie przygotowywany jest program z gatunku RPG.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej