Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 lutego 2005, 12:43

autor: Radosław Grabowski

"Następna Generacja" zamiast "Reaktywacji" Delta Force

Na temat planów odświeżenia pamiętnej taktycznej gry akcji Delta Force, wydanej przed blisko siedmioma laty, po raz pierwszy wspomnieliśmy dokładnie tydzień temu. Nowe dzieło korporacji NovaLogic miało nosić nazwę Delta Force: Reloaded, ale ową ideę właśnie zarzucono – autorzy Joint Operations: Typhoon Rising wpadli bowiem na inny pomysł.

Na temat planów odświeżenia pamiętnej taktycznej gry akcji Delta Force, wydanej przed blisko siedmioma laty, po raz pierwszy wspomnieliśmy dokładnie tydzień temu. Nowe dzieło korporacji NovaLogic miało nosić nazwę Delta Force: Reloaded, ale ową ideę właśnie zarzucono – autorzy Joint Operations: Typhoon Rising wpadli bowiem na inny pomysł.

Otóż omawianą PeCetową „Reaktywację” przemianowano na Delta Force One: Next Gen. Gotowy produkt trafi do sklepów w Stanach Zjednoczonych w drugim kwartale bieżącego roku z sugerowaną ceną detaliczną w wysokości 19,99 USD (około 61 PLN). Oto wybrane cechy charakterystyczne niniejszej pozycji:

  • Oprawa wizualna zgodna z obowiązującymi aktualnie standardami (m.in. obecność realistycznych efektów atmosferycznych).
  • Trzy klasyczne kampanie, składające się z dwudziestu misji oraz szereg nigdzie nie pokazywanych dotąd scenariuszy w trybie single-player.
  • Ponad ćwierć setki zadań kooperacyjnych (zarówno znanych, jak i zupełnie nowych).
  • Pięć form zabawy wieloosobowej (np. Deathmatch, Team Deathmatch i Team King of the Hill).
  • Internetowy ranking graczy i skuteczny system zabezpieczeń przed oszustami.