Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 listopada 2004, 14:11

Hitman: Blood Money w produkcji

Koncern Eidos zgodnie z obowiązującą obecnie modą polegającą na wydawaniu kolejnych części znanych serii gier komputerowych, zaanonsował właśnie czwartą odsłonę przygód Hitmana.

Koncern Eidos zgodnie z obowiązującą obecnie modą polegającą na wydawaniu kolejnych części znanych serii gier komputerowych, zaanonsował właśnie czwartą odsłonę przygód Hitmana.

Warto na wstępie zaznaczyć, iż wieści dotyczące czwartej części tego cyklu pojawiły się już na początku bieżącego roku, kiedy to pan Mike McGarvey z Eidosa wyjawił, że Hitman 4 zostanie wydany w następnym roku fiskalnym firmy.

Wracając do dzisiejszej, oficjalnej zapowiedzi gry, to mówi ona, iż w Hitman: Blood Money ponownie wcielimy się w tytułowego bohatera, który kolejny raz wpada w niemałe tarapaty. Od pewnego czasu zabójcy związani z agencją ICA są eliminowani przez niezidentyfikowanego sprawcę. Gdy Hitman traci kontakt z ICA i wydaje się, że jest kolejnym celem, udaje się do Ameryki gdzie przygotowuje się do stawienia czoła zagrożeniu. Nie trzeba dodawać, że szykuje się niezła jatka w wykonaniu polujących na siebie zabójców.

Rzecz jasna autorzy i spece od marketingu nie szczędzą zachwytów nad nową wersją silnika graficznego Glacier, jaki napędzać będzie grę, oraz nad innymi jej cechami. Wszystko będzie znakomite. Piękna grafika, wysokie A.I. wrogów, znakomita fabuła, czy nietuzinkowi bohaterowie – to tylko podstawowe zalety.

Dużą nowością, względem poprzednich odsłon serii, jaką należy już dziś wymienić, są pieniądze. Tym razem gracze samodzielnie dysponować będą środkami finansowymi jakie zdobędzie bohater i co ważniejsze, ewentualne zakupy odbiją się bezpośrednio na przebiegu akcji. Prawdopodobnie ów wpływ ograniczy się do kupna różnych typów broni i ich wykorzystaniu w kolejnych zadaniach.

Na obecną chwilę to wszystko. Wstępny termin premiery Hitman: Blood Money to wiosna 2005. Docelowe platformy to: Xbox, PlayStation 2, PC.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej