Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 października 2004, 11:09

autor: Włodarczak Adam

Lista samochodów w Need for Speed: Underground 2

Nachodząca produkcja koncernu Electronic Arts, Need for Speed: Underground 2 zapowiada się co najmniej tak samo smakowicie, jak jego przebojowy poprzednik, który w ciągu pół roku od momentu oficjalnej rynkowej premiery nabyło legalnie ponad pięć milionów ludzi. Ostatnio udało nam się zdobyć listę wozów, którymi pojeździmy w drugiej części tej popularnej gry.

Nachodząca produkcja koncernu Electronic Arts, Need for Speed: Underground 2 zapowiada się co najmniej tak samo smakowicie, jak jego przebojowy poprzednik, który w ciągu pół roku od momentu oficjalnej rynkowej premiery nabyło legalnie ponad pięć milionów ludzi. Ostatnio udało nam się zdobyć listę wozów, którymi pojeździmy w drugiej części tej popularnej gry.

Lista samochodów w Need for Speed: Underground 2 - ilustracja #1

Czym pojeździmy w Need for Speed: Underground 2?

  • 2003 Acura RSX Type S
  • 2004 Audi A3
  • 2004 Audi TT
  • 2004 Cadillac Escalade
  • 2003 Ford Focus ZX3
  • 2005 Ford Mustang GT
  • 2000 Honda Civic Coupe Si
  • 2004 Hummer H2
  • 2003 Hyundai Tiburon GT
  • 2004 Infiniti G35
  • 2002 Lexus iS300
  • 2004 Lincoln Navigator
  • 1999 Mazda Miata - MX5
  • 1995 Mazda RX-7
  • 2004 Mazda RX-8
  • 1999 Mitsubishi 3000 GT
  • 1999 Mitsubishi Eclipse GSX
  • 2003 Mitsubishi Lancer EVO VIII
  • 1992 Nissan 240sx
  • 2003 Nissan 350Z
  • 2003 Nissan Sentra SE-R Spec V
  • 1999 Nissan Skyline R34 GTR
  • 2003 Peugeot 206 GTI
  • 2004 Pontiac GTO
  • 2004 Subaru WRX STI
  • 2003 Toyota Celica GT-S
  • 1987 Toyota Corolla GTS (AE86)
  • 1998 Toyota Supra
  • 2003 Volkswagen Golf GTI
Lista samochodów w Need for Speed: Underground 2 - ilustracja #2

Oprawa wizualna prezentować będzie pierwszorzędny poziom, ukazując przykładowo realistycznie połyskujące karoserie pojazdów, odbicia w mokrym asfalcie i charakterystyczne rozmycie przy osiąganiu ekstremalnej szybkości z wykorzystaniem dopływu podtlenku azotu. Warstwa dźwiękowa znakomicie dotrzyma kroku szczegółowej trójwymiarowej grafice, oferując sugestywne efekty akustyczne i dynamiczną ścieżkę muzyczną.

Informacje na temat gry: