Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 czerwca 2018, 12:15

autor: Adrian Werner

Cyberpunk 2077 z większą swobodą romansowania niż Wiedźmin 3

Cyberpunk 2077 zaoferuje romanse i ten aspekt rozgrywki ma być bardziej rozbudowany niż w poprzednich grach studia CD Projekt RED. Autorzy pozwolą nam swobodnie ukształtować seksualność naszej postaci. Natomiast inne osoby zamieszkujące świat gry mają mieć własne preferencje.

W Cyberpunku 2077 nie zabraknie okazji do romansowania. - Cyberpunk 2077 z większą swobodą romansowania niż Wiedźmin 3 - wiadomość - 2018-06-15
W Cyberpunku 2077 nie zabraknie okazji do romansowania.
CYBERPUNK 2077 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: CD Projekt RED
  2. Wydawca: CD Projekt RED
  3. Gatunek: RPG
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: daj Bóg jak najszybciej

Tegoroczna edycja E3 już za nami, ale wciąż spływają do nas świeże informacje odnośnie projektów pokazywanych na targach. Najnowsze konkrety dotyczą romansów w grze Cyberpunk 2077. Twórcy obiecali, że ten aspekt rozgrywki będzie znacznie bardziej różnorodny niż opcje oferowane przez Wiedźmina 3.

Wynika to z samego charakteru gry. Geralt był konkretną postacią o jasnych preferencjach seksualnych. Natomiast w Cyberpunku 2077 sami stworzymy postać i wybierzemy jej płeć. Autorzy nie zamierzają także nas ograniczać w kwestii płci partnerów. Będziemy mogli nawiązywać romanse zarówno hetero-, jak i homoseksualne.

Jednocześnie, choć gracze sami zadecydują o seksualności swojej alterego, tak inne postacie w świecie gry mają mieć konkretne preferencje. Niektóre będą zainteresowane romansami tylko z przedstawicielami przeciwnej lub tej samej płci, podczas gdy inne będą biseksualne. Ponadto mają mieć swój własny gust, jeśli chodzi o cechy potencjalnego partnera.

Wiadomo również, że studio CD Projekt RED nie zamierza porzucać bezpruderyjności, do której przyzwyczaiły nas poprzednie gry zespołu. Dlatego w Cyberpunku 2077 nie zabraknie nagości.

Zapowiedzi odnośnie romansów powinny zadowolić graczy lubiących takie elementy w grach. Zwłaszcza, że największy konkurent CD Projekt RED w tej kwestii w produkcjach RPG, czyli zespół BioWare, postanowił wywiesić białą flagę, ogłaszając, że w Anthem zabraknie tego typu opcji, przynajmniej w dniu premiery.

Przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zmierza na pecety oraz, jak potwierdzono kilka godzin temu, Xboksa One i PlayStation 4. Biorąc jednak pod uwagę, że autorzy wciąż nie podali planowanej daty premiery, zapewne sporo jeszcze poczekamy na tę grę, więc nie zdziwilibyśmy się, gdyby zawitała na konsole następnej generacji.

Zainteresowanych dowiedzeniem się więcej na temat projektu zachęcamy do zapoznania się z naszą zapowiedzią, opracowaną na bazie godzinnej prezentacji na targach E3.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Widzieliśmy gameplay gry Cyberpunk 2077 – godzina w Night City

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej