Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 1 listopada 2017, 10:15

autor: Góral

Battlefield 1 z ponad 23 milionami graczy

Firma Electronic Arts opublikowała raport finansowy za trzeci kwartał 2017 roku, w którym podzieliła się informacjami o popularności takich gier jak Battlefield 1, The Sims 4, FIFA Mobile czy Madden NFL 18 - wszystkie te tytuły radzą sobie bardzo dobrze.

Battlefield 1 ma 23,5 miliona graczy. - Battlefield 1 z ponad 23 milionami graczy - wiadomość - 2017-11-01
Battlefield 1 ma 23,5 miliona graczy.

W ostatnich dniach pisaliśmy o najnowszych wynikach finansowych Sony i Microsoftu, a dziś przyszedł czas na innego branżowego giganta – firmę Electronic Arts. W opublikowanym dokumencie zdradzono kilka ciekawostek dotyczących poszczególnych tytułów, ale zanim do nich przejdziemy, najpierw czas na kilka ogólnych danych.

Popularny wydawca może zaliczyć ostatni kwartał, zakończony 30 września, do udanych. Przychód netto wyniósł 959 milionów dolarów, w porównaniu do niecałych 900 milionów w tym samym okresie rok wcześniej. Aż 689 milionów, a więc ponad 100 milionów dolarów więcej niż w 2016 roku, przyniosła cyfrowa dystrybucja. Również strata netto zmalała z 38 do 22 milionów dolarów.

Wyniki finansowe EA za kwartał zakończony 30 września 2017 roku.
Wyniki finansowe EA za kwartał zakończony 30 września 2017 roku.

Jeżeli chodzi o gry, to dowiedzieliśmy się, że FIFA Mobile dorobiła się już 113 milionów unikalnych użytkowników. Battlefield 1 z października 2016 roku zgromadził 23,5 miliona graczy, a The Sims 4 na PC-tach cieszy się nieustającą popularnością – firma zanotowała 40% więcej aktywnych graczy miesięcznie niż w zeszłym roku. Ponadto okazało się, że kampania fabularna wprowadzona w najnowszej części Madden NFL budzi spore zainteresowanie fanów – zagrało w nią ponad 50% osób, które skusiły się na zakup produkcji. Natomiast tryb Madden Ultimate Team przyciągnął o 25% więcej osób niż w 2016 roku.

Battlefield 1 z ponad 23 milionami graczy - ilustracja #3

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.