Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 października 2017, 15:49

autor: Kamil Zwijacz

Monster Hunter World będzie dostępne w polskiej wersji językowej

Rodzimy dystrybutor gry Monster Hunter World - firma Cenega - poinformował, że projekt ukaże się na konsolach Xbox One i PlayStation 4 w polskiej wersji językowej (napisy). W sprzedaży znajdzie się też edycja kolekcjonerska.

Monster Hunter World będzie dostępne w polskiej wersji językowej - ilustracja #1

Cenega, rodzimy dystrybutor gry Monster Hunter World od firmy Capcom, poinformowała, że tytuł ukaże się w naszym kraju w polskiej (napisy) i angielskiej wersji językowej. Premiera odbędzie się 26 stycznia 2018 roku na konsolach Xbox One i PlayStation 4. Co ciekawe, plików z lokalizacją nie znajdziemy od razu na płycie, gdyż będą one dostępne w postaci darmowej aktualizacji. Ponadto zdradzono, że pre-ordery na grę premiowane są w wybranych sklepach specjalnym pancerzem i/lub przedmiotem oferującym ulepszenia do obrony i ataku oraz umiejętności zbieractwa. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że u niektórych sprzedawców można już zamawiać edycję kolekcjonerską, zawierającą następujące elementy:

  • grę,
  • 13-centymetrową figurkę Nergigante,
  • dodatek Deluxe Kit, czyli pakiet, na który składa się: skórka samuraja dla postaci gracza, trzy gesty, dwa zestawy naklejek w grze oraz malowanie twarzy i dodatkowa fryzura,
  • artbook Monster Designes,
  • płyta CD ze ścieżką dźwiękową,
  • kolekcjonerskie pudełko.

Cena takiego wydania wynosi około 600 zł. W przyszłości Monster Hunter World ukaże się również na komputerach osobistych, ale nie wiemy jeszcze, kiedy dokładnie.

Edycja kolekcjonerska gry Monster Hunter World.

W Monster Hunter World trafimy do świata pełnego rozmaitych potworów. Gracze wcielą się w łowców polujących na mniejsze i większe bestie. Zadanie oczywiście nie będzie łatwe, ale z pomocą przyjdzie nam szereg dostępnych możliwości. Np. przed wdaniem się w walkę warto będzie najpierw poobserwować cel, dzięki czemu poznamy jego zachowanie i umiejętności. Świat gry oferować ma coś na kształt żywego ekosystemu, pełnego rozmaitych zależności. Możliwe ma być więc np. prowokowanie innych stworzeń do potyczki z istotą, na którą polujemy, by ją osłabić. Do tego dojdą rozmaite pułapki, spory wachlarz broni, crafting oraz system rozwoju.

Projekt okładki Monster Hunter World.
Projekt okładki Monster Hunter World.