Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 sierpnia 2017, 09:26

autor: Bartosz Świątek

For Honor do wypróbowania za darmo przez najbliższy weekend

For Honor – osadzona w pseudośredniowieczu sieciowa gra bitewna Ubisoftu – zostanie udostępniona graczom za darmo w dniach 10-13 sierpnia na PC oraz 10-14 sierpnia na PS4 i Xboksie One.

For Honor do wypróbowania za darmo przez najbliższy weekend - ilustracja #1

Ci, którzy nie mieli dotychczas okazji wypróbować najnowszej sieciówki Ubisoftu (a także ci, którzy już próbowali, ale są ciekawi, co zmieniło się w grze od czasu ich ostatniej wizyty), powinni zaznaczyć w kalendarzu dni 10-13 sierpnia (gracze konsolowi mogą objąć czerwonym kółeczkiem także poniedziałek 14.08). Właśnie wtedy można będzie zupełnie za darmo pograć w For Honor na wszystkich trzech platformach. Warto przy tym dodać, że sprawdzić będzie można także kampanię single player. Na PC gra zostanie udostępniona o godzinie 20:00 w czwartek i akcja promocyjna potrwa do 23:00 w niedzielę. W przypadku PS4 i Xboksa One powalczymy dłużej: od 22:01 w czwartek aż do 3:00 (w nocy) we wtorek. Właściciele komputerów osobistych oraz konsol Sony mogą już teraz zacząć ściągać potrzebne pliki. Ubisoft przygotował też z okazji darmowego weekendu specjalny trailer.

Jeśli nie masz pewności, czy opłaca Ci się ściągać ważącego blisko 32 GB klienta gry, zachęcamy do rzucenia okien na nasze wrażenia przedpremierowe. Warto przy tym dodać, że od tego czasu For Honor przeszedł spore – i głównie pozytywne – zmiany.

For Honor to jeden z tytułów, które odbiły się chyba najgłośniejszym echem w czasie zeszłorocznego E3. Ubisoftowi udało się wówczas zrobić na graczach duże wrażenie, co było o tyle imponujące, że dokonano tego za pośrednictwem fragmentów rozgrywki, a nie ślicznych, ale niemówiących wiele o grze trailerów CGI. Niestety po premierze w lutym br. nie było już tak różowo. Sieciowy slasher nie był co prawda tytułem złym (w serwisie Metacritic ma obecnie średnią 76-79% w zależności od platformy, u nas otrzymał równe siedem oczek), ale wyraźnie niedopracowanym. Doskonale zaprojektowany system walki był niepotrzebnie ciągnięty w dół m.in. przez sprawiającą problemy infrastrukturę sieciową, brak balansu pomiędzy poszczególnymi bohaterami oraz nie do końca uczciwy system mikropłatności.