Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 czerwca 2017, 15:19

autor: Marta Kucharska

Polski Serial Cleaner zadebiutuje w połowie lipca

Ogłoszono datę premiery Serial Cleaner, gry akcji z elementami skradanki od polskiego studia iFun4all. Dodatkowo Wydawnictwo Techland przygotowało wypełnioną gadżetami wersję pudełkową Brudna Robota. Okazało się też, że tytuł wyjdzie nie tylko na PC, ale i na konsole (PS4, XOne).

Polski Serial Cleaner zadebiutuje już w połowie lipca - ilustracja #1

Serial Cleaner otrzymał oficjalną datę premiery. Studio iFun4all ogłosiło, że ich najnowsza produkcja trafi do oficjalnej dystrybucji już 11 lipca w wersji na PlayStation 4, natomiast 14 lipca na PC i Xboksa One.

Zgodnie z zapowiedziami Wydawnictwa Techland otrzymamy również specjalną wersję pudełkową. Trafi ona na sklepowe półki 14 lipca. Specjalny zestaw będzie się nazywał Brudna Robota i znajdziemy w nim serię gadżetów inspirowanych grą.

Edycja premium gry będzie składać się z:

  • pocztówek z miejsc zbrodni sprzątanych przez bohatera,
  • zestawu naklejek,
  • plakatu,
  • wizytówki cleanera,
  • zawieszki na drzwi, pozwalającej ci na bezstresowe sprzątanie pokoju,
  • dodatków cyfrowych: ścieżki dźwiękowej i fan kitu.
Polski Serial Cleaner zadebiutuje już w połowie lipca - ilustracja #2

Gra przeniesie nas do Ameryki z lat 70., gdzie wcielimy się w zawodowego sprzątacza krwawych scen zbrodni. Naszym zdaniem jest nie tylko pozbycie się ciał i narzędzi mordu, ale także wytarcie wszystkich plam krwi oraz zebranie wszelkich dowodów mogących wskazać winę naszego klienta. Wszystko ma być oblane nieco abstrakcyjnym humorem. Fani kina gangsterskiego z pewnością dostrzegą tu inspiracje takimi produkcjami jak Brudny Harry czy Pulp Fiction. Twórcy przyznają również, że niektóre z poziomów gry inspirowane są prawdziwymi miejscami zbrodni, jakie odnaleźli w archiwach amerykańskiej prasy.

Ciekawym elementem Serial Cleaner ma być system Real-World Data, który dzięki połączeniu z Internetem ma dostosowywać czas w grze do czasu rzeczywistego. Pora rozgrywki ma wpływać nie tylko na pojawiające się rodzaje zleceń, ale także na samą pracę: w określonych porach zmieniać się będzie zasięg wzroku patrolujących policjantów, a także rozchodzenie się dźwięku maszyn.