Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 maja 2017, 18:33

Sprzedaż Grim Dawn przekroczyła milion egzemplarzy

Studio Crate Entertainment ma powody do świętowania, podobnie jak gracze, którzy nigdy nie mają dosyć udanych produkcji typu hack'n'slash. Grim Dawn trafiło w ręce miliona graczy z całego świata – z tej okazji deweloperzy przygotowali dla nas miłe niespodzianki.

W siedzibie studia Crate Entertainment zapewne otwarto już niejednego szampana. Sprzedaż Grim Dawn, czyli jego najnowszego dzieła, przekroczyła barierę miliona egzemplarzy. Całkiem nieźle idzie również dodatkowi Crucible, który trafił w ręce dwustu tysięcy graczy. Z tej okazji twórcy mają miłą niespodziankę dla wszystkich, którzy wciąż zastanawiają się nad zakupem – do końca maja tytuł można nabyć za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej za połowę ceny. Podobna obniżka spotkała go również w Humble Store. Jeśli zatem chcielibyście przelać nieco krwi w klasycznym, diablopodobnym wydaniu, powinniście się pospieszyć.

Ptaszki ćwierkają, że Crate Entertainment pracuje nie tylko nad rozszerzeniem do Grim Dawn, lecz także nad czymś zupełnie nowym. - Sprzedaż Grim Dawn przekroczyła milion egzemplarzy - wiadomość - 2017-05-25
Ptaszki ćwierkają, że Crate Entertainment pracuje nie tylko nad rozszerzeniem do Grim Dawn, lecz także nad czymś zupełnie nowym.

Na tym jednak nie kończą się dobre wieści dla fanów tej produkcji. Studio rozrosło się do czternastu osób i aktualnie pracuje nad dużym rozszerzeniem. Szkoda tylko, że jeszcze nie wiadomo, kiedy ów dodatek trafi w ręce graczy – autorzy wspominają jednak, że „nie mogą się doczekać” tego momentu. Co więcej, deweloperzy rozpoczęli także pracę nad „kilkoma innymi projektami”, aczkolwiek nie są jeszcze gotowi, by oficjalnie zaprezentować je światu.

Grim Dawn przeszło długą drogę – studio Crate Entertainment zostało założone przez byłych pracowników Iron Lore (które dostarczyło nam świetnego Titan Questa), a powstanie tego tytułu było możliwe dzięki udanej kampanii crowdfundingowej w serwisie Kickstarter. Nim jednak gra ostatecznie wylądowała na sklepowych półkach, osoby, które wsparły jej produkcję, musiały na nią czekać długie cztery lata, bo aż do 2016 roku.

Krystian Pieniążek

Krystian Pieniążek

Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.

więcej