Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 maja 2017, 08:45

autor: Adrian Werner

Dead Alliance - zombiakowa strzelanka od autorów Nexuiz zmierza na pecety i konsole

Firma Maximum Games oraz studia IllFonic i Psyop zapowiedziały FPS-a Dead Alliance, w którym do walki z wrogami wykorzystamy nie tylko arsenał broni palnej, ale również gadżety pozwalające kontrolować hordy zombiaków. Gra wyewoluowała z projektu Moving Hazard, który zapowiedziano w 2015 roku.

DEAD ALLIANCE W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: IllFonic i Psyop
  2. Wydawca: Maximum Games
  3. Gatunek: FPS
  4. Platforma: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: 29 sierpnia 2017 r.

Firma Maximum Games zapowiedziała projekt Dead Alliance, czyli strzelankę osadzoną w świecie opanowanym przez zombiaki. W planach są wersje na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Na premierę nie będziemy musieli długo czekać, gdyż nastąpi ona 29 sierpnia tego roku. Produkcja powstaje wspólnymi siłami znanego z sieciowej strzelanki Nexuiz studia IllFonic oraz zespołu Psyop.

Jeśli materiały graficzne z Dead Alliance wydają się Wam znajome, to nie dzieje się tak bez powodu. Projekt został bowiem tak naprawdę zapowiedziany dwa lata temu jako Moving Hazard. Po ujawnieniu gry autorzy nabrali jednak wody w usta i wydawało się, że produkcja została po cichu skasowana. Teraz wiemy już, że w rzeczywistości twórcy znaleźli wydawcę i dzięki jego wsparciu byli w stanie rozbudować zawartość swojego dzieła oraz opracować wersje konsolowe.

Gra zaoferuje szereg różnych trybów multiplayer, w tym drużynowy Deathmatch, Free for All, King of the Hill, Capture and Hold oraz wzorowany na produkcjach MOBA Attrition. Nie zabraknie także opcji samotnej zabawy w trybie survivalowym.

W Dead Alliance zombiaki zawsze kontrolowane będą przez sztuczną inteligencję. Ich rola nie ograniczy się jednak tylko do dodatkowego zagrożenia dla graczy. Uczestnicy zabawy zostaną wyposażeni w różnorodne gadżety, które pozwolą wykorzystywać hordy martwiaków w walce, np. poprzez zmuszanie ich do zaatakowania wskazanego wroga czy przeobrażanie zwykłego żywego trupa w potężną bestię posłuszną naszym rozkazom.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej