Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 7 maja 2017, 08:43

autor: Góral

The Crew ma 12 mln zarejestrowanych graczy

Wyścigowa produkcja The Crew od studia Ivory Tower ma 12 milionów zarejestrowanych graczy - poinformował wydawca, firma Ubisoft. Oznacza to wzrost o 2 miliony w porównaniu do listopada 2016 roku.

Wydana w grudniu 2014 roku gra wyścigowa The Crew może się pochwalić 12 milionami zarejestrowanych użytkowników (wzrost o 2 miliony w porównaniu do listopada 2016 roku) – poinformowała firma Ubisoft. Ciężko jednak na tej podstawie wywnioskować, w jakiej liczbie egzemplarzy produkcja się sprzedała czy też ile z tych osób jest aktywnych. Tytuł swego czasu był np. rozdawany w ramach Games With Gold na Xboksie One, a we wrześniu 2016 roku, w ramach obchodów 30. urodzin, francuski wydawca obdarował nim graczy PC-towych. Tak czy siak, jak na nową markę jest to udany rezultat.

The Crew: Calling All Units to drugie i jak na razie ostatnie rozszerzenie. - The Crew ma 12 mln zarejestrowanych graczy - wiadomość - 2017-05-09
The Crew: Calling All Units to drugie i jak na razie ostatnie rozszerzenie.
The Crew w skrócie:
  • gra wyścigowa z elementami MMO;
  • ukazała się pod koniec 2014 roku;
  • może się pochwalić 12 milionami zarejestrowanych graczy.

Od momentu premiery tytuł otrzymał dwa rozszerzenia. Najpierw, w listopadzie 2015 roku, ukazał się dodatek Wild Run. Pojawiły się w nim motocykle, dragstery, monster trucki oraz impreza The Summit, podczas której wykorzystywaliśmy do szalonej jazdy te i inne pojazdy. Rok później doczekaliśmy się Calling All Units. W tym przypadku studio Ivory Tower skupiło się na zabawie w policjanta i wprowadziło do rozgrywki specjalny tryb pościgów, pozwalający wykorzystywać rozmaite gadżety i umiejętności.

Choć The Crew dostępne jest na Xboksie One, PlayStation 4, PC-tach oraz Xboksie 360, to tylko pierwsze trzy z wymienionych platform sprzętowych otrzymały rzeczone rozszerzenia.

The Crew ma 12 mln zarejestrowanych graczy - ilustracja #3

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.