Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 maja 2017, 10:24

autor: Adrian Werner

OVERKILL’s The Walking Dead ukaże się dopiero w drugiej połowie 2018 r.

Firma Starbreeze ogłosiła, że premiera kooperacyjnej strzelanki OVERKILL’s The Walking Dead została przełożona na drugą połowę 2018 roku. Ponadto poinformowano, że 10 maja dostaniemy nowe informacje i materiały graficzne z tego projektu.

OVERKILL’S THE WALKING DEAD W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Overkill
  2. Wydawca: Starbreeze
  3. Gatunek: strzelanka
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery: druga połowa 2018 r.

Mamy złe wieści dla graczy wyczekujących premiery strzelanki OVERKILL’s The Walking Dead. Firma Starbreeze, będąca wydawcą gry, właśnie poinformowała, że produkcja ukaże się dopiero w drugiej połowie 2018 roku. Powody tej decyzji są tradycyjne – dodatkowy czas ma pozwolić autorom na lepsze dopracowanie projektu i zagwarantować, że jego potencjał zostanie w pełni zrealizowany.

Takie wieści są rozczarowujące, gdyż na grę czekamy już naprawdę długo. Projekt zapowiedziano prawie trzy lata temu i początkowo miał on trafić do sprzedaży w 2016 roku. Potem termin premiery przesunięto na 2017 r. i teraz już wiemy, że jego również nie uda się twórcom dotrzymać.

Pewnym pocieszeniem powinna okazać się informacja, że za kilka dni otrzymamy nowe informacje i materiały graficzne z gry. Na 10 maja zaplanowano bowiem prezentację Starstream, podczas której omówione zostaną nadchodzące projekty firmy Starbreeze oraz współpracujących z nią studiów. Poza OVERKILL’s The Walking Dead zobaczymy m.in. segmenty poświęcone projektom System Shock 3, Psychonauts 2 oraz Deliver Us The Moon. Poznamy także plany dalszego rozwoju PayDay 2.

Całe wydarzenie udostępnione zostanie w formie publicznego streama na oficjalnej stronie. Transmisja ruszy 10 maja o godzinie 18:00.

  1. Oficjalna strona firmy Starbreeze
  2. Strona prezentacji Starstream

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej