Wiadomość gry na świecie 16 lutego 2017, 20:00

autor: Ender

Prace nad PayDay 3 oficjalnie rozpoczęte

W raporcie, który podsumował kondycję szwedzkiego studia Starbreeze w 2016 roku, znalazła się wzmianka o tym, że deweloper rozpoczął oficjalnie produkcję trzeciej części serii PayDay. W tej chwili twórcy znajdują się w koncepcyjnej fazie prac nad grą, przygotowując materiały związane z jej designem.

W maju ubiegłego roku informowaliśmy o tym, że szwedzkie studio Starbreeze przejęło pełnię praw do marki PayDay dzięki umowie podpisanej z 505 Games. Twórcy dali wówczas jasno do zrozumienia, że w planach mają produkcję trzeciej części tej popularnej serii. W raporcie spółki, podsumowującym jej osiągnięcia w 2016 roku, znalazła się informacja na którą czekało wielu fanów. Prezes Starbreeze, Andersson Klint, potwierdził, że studio pracuje już pełną parą nad PayDay 3. W tej chwili deweloperzy znajdują się w fazie planowania, przygotowując materiały związane z designem sequela. Klint zapewnił, że PayDay jest traktowany w sposób priorytetowy. Autorzy nie mają jednak zamiaru spieszyć się z premierą, gra ma być bowiem dopracowana i przetestowana w najdrobniejszych szczegółach. Oznacza to, że jeszcze przez długi czas nie powinniśmy oczekiwać zbyt wielu konkretnych informacji na jej temat.

Seria PayDay przynosi wciąż rekordowe dochody jej deweloeprom - Prace nad PayDay 3 oficjalnie rozpoczęte - wiadomość - 2017-02-17
Seria PayDay przynosi wciąż rekordowe dochody jej deweloeprom

Jak dowiadujemy się z raportu, w ubiegłym roku Starbreeze rozwinęło skrzydła, podwajając osiągane przychody, bijąc wcześniejsze rekordy sprzedaży, a także dokonując zakupu nowych podmiotów oraz inwestując w działalność wydawniczą. Wśród największych sukcesów szefostwo firmy wymienia zakup belgijskiej firmy Nozon, dysponującej technologią Presenz, która pozwala studiom filmowym i producentem efektów specjalnych na szybkie wykorzystanie trójwymiarowych efektów oraz scen CGI przy tworzeniu animacji oraz gier VR. Spółka prowadzi też nadal prace nad własnymi okularami rzeczywistości wirtualnej StarVR. Zamiast klientom indywidualnym Starbreeze będzie jednak chciało zaoferować swoje produkty i rozwiązania parkom rozrywki oraz innym przedsiębiorstwom z branży rozrywkowej. Dużym krokiem naprzód dla działu wydawniczego firmy było również podpisanie umowy ze studiem Double Fine na dystrybucję gry Psychonauts 2. Obecnie dla deweloperskiego ramienia Starbreeze pracuje w sumie ponad 500 osób. Część z nich znalazło zatrudnienie w nowym hiszpańskim oddziale studia, który ma skupić się na mobilnym PayDay: Crime War.

  1. Oficjalna strona Starbreeze Studios
Prace nad PayDay 3 oficjalnie rozpoczęte - ilustracja #2

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

PayDay 3

PayDay 3

Zagraj w najlepsze gry!

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
16.02.2017 22:09
3
Szproto
3
Junior

Na pewno pobiła rekord jeżeli chodzi o liczbę bezsensownych, śmieciowych DLC wydanych dla jednej gry.

16.02.2017 22:35
1
odpowiedz
kristofixix
0
Junior

Jeśli nauczyli się na błędach poprzedniczek które de fakto nie były aż tak złe (ich problemy to głównie słaba grafika, mechanika życia przeciwników rodem z RPG, słaby rozwój postaci i kulejąca sztuczna inteligencja) to faktycznie można spodziewać się czegoś naprawdę dobrego. Miło gdyby podłapali temat napadów np. z GTA Online gdzie wyszły one moim zdaniem świetnie. I ostatecznie jak zwykle zostaje nam czekać z nadzieją że tym razem twórcy za cel priorytetowy obiorą przyjemność płynącą z rozgrywki i współpracy a nie mikro płatności. Dziękuję.

17.02.2017 14:01
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
163
Generał

mechanika życia przeciwników rodem z RPG

Możesz to rozwinąć ?

17.02.2017 16:01
kristofixix
0
Junior

Oczywiście! Miałem namyśli że broń to tak naprawdę tylko statystyki i zabawny jest fakt że strzelba która z małej odległości powinna zabić przeciwnika bez najmniejszego problemu potrzebuje dajmy na to 5 celnych trafień kiedy rewolwer potrafi zabić trafieniem w stopę. A co do RPG to gry tego typu często opierają się poziomie naszej postaci i przeciwnika, dlatego stwierdzenie "nieważne z kim walczysz ważne jaki ma poziom" uważam za jak najbardziej trafne. Ale można zauważyć że w grze Tom Clancy's The Division taki zabieg moim zdaniem nawet się udał.

17.02.2017 17:26
odpowiedz
pabloNR
32
Pretorianin

Niech wypuszczą jak najbardziej kompletną grę, bez morza kolejnych DLC.

18.02.2017 22:33
odpowiedz
danny.garr78
4
Legionista

Ciekawe czy znowu przeprowadzenie skoku będzie się najczęściej sprowadzało do ludobójstwa na siłach porządkowych xD.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze