Wiadomość gramynawynos.pl 16 listopada 2016, 14:44

autor: Adrian Werner

Super Mario Run zadebiutuje 15 grudnia z jedną mikropłatnością

Firma Nintendo poinformowała, że Super Mario Run zadebiutuje na iOS-ie 15 grudnia tego roku. Ujawniono również, ile będzie kosztowała jednorazowa mikropłatność, która odblokuje dostęp do całej zawartości.

Poznaliśmy wreszcie odpowiedzi na dwa najważniejsze pytania dotyczące Super Mario Run. Firma Nintendo właśnie ujawniła datę premiery gry oraz ile będzie kosztowało odblokowanie pełnej jej zawartości.

Super Mario Run zadebiutuje 15 grudnia, więc fani marki będą mieli w co pograć podczas przerwy świątecznej. Warto tutaj uściślić, że data ta obejmuje wyłącznie wersję na urządzenia z systemem iOS. W planach jest także wydanie na Androida, ale ono ukaże się dopiero w przyszłym roku. Na razie nie wiemy, kiedy dokładnie to nastąpi, więc pozostaje mieć nadzieję, że twórcy nie każą nam długo czekać.

Grę będziemy mogli pobrać za darmo. W ten formie uzyskamy ograniczony dostęp do trzech trybów oferowanych przez Super Mario Run. Pełną zawartość będzie można odblokować za pomocą jednorazowej mikropłatności w wysokości 9,99 dolarów, co w Europie zapewne przeobrazi się w 9,99 euro, czyli ok. 43 złote. Jak już potwierdzono wcześniej, w wirtualnym sklepiku nie pojawią się żadne inne mikropłatności. W praktyce dostaniemy więc produkcję premium, tyle że z darmowym demem. Nintendo ma nadzieję, że takie podejście przypadnie do gustu rodzicom, którzy nie będą musieli się obawiać, że ich pociechy zaszaleją z kartami kredytowymi, co jest sporym problemem w wielu mobilnych tytułach free-to-play.

Przypomnijmy, że Super Mario Run będzie platformówką typu runner. Grafika wykonana zostanie w pełnym 3D, ale mechanika rozgrywki pozostanie dwuwymiarowa. Produkcja nie będzie należała do kategorii endless – każda mapa ma mieć jasny początek i koniec. Nasza postać będzie automatycznie pędziła w prawą stronę ekranu, a my za pomocą prostych gestów mamy wydawać komendy modyfikujące jej ruch, takie jak np. skok.

Gra będzie prawdziwym testem potencjału mobilnego marek japońskiej firmy. Pokemon GO okazało się wielkim sukcesem, ale firma Nintendo posiada jedynie udziały w tej serii. Jak na razie wszystko wskazuje na to, że Super Mario Run nie powinno mieć większych problemów ze znalezieniem sporej grupy fanów. Już ponad 20 milionów osób dokonało rejestracji, dzięki której zostaną powiadomieni o premierze gry, gdy tylko trafi do dystrybucji, a mowa tylko o systemie iOS.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
16.11.2016 12:09
WildCamel
37
gry-online.pl

Idealnie na Święta!