Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 3 listopada 2016, 12:30

autor: Adrian Werner

El Hijo - nadchodzi skradanka w klimatach spaghetti westernu

Zespół Honig zapowiedział El Hijo. Pod tym tytułem kryje się izometryczna skradanka zainspirowana filmowymi produkcjami z gatunku spaghetti westernu. Tytuł trafi na urządzenia mobilne i pecety.

Studio Honig, znane głównie z nadchodzącego Impossible Bottles, poinformowało, że pracuje równolegle nad drugim projektem, który prezentuje się znacznie ciekawiej. Gra zatytułowana została El Hijo i będzie skradanką utrzymaną w klimacie spaghetti westernu.

Akcja toczyć się będzie w XIX wieku na Dzikim Zachodzie. Autorzy nie zamierzają jednak trzymać się realizmu historycznego. Zamiast tego zobaczymy mitologiczną i przesadzoną wersję tych realiów, wzorowaną na filmach w reżyserii Sergio Leone. Wcielimy się w sześcioletniego chłopca imieniem El Hijo, którego ojciec zaginął. Dziecko postanowi odnaleźć rodzica, co wpierw będzie wymagało ucieczki z sierocińca. Potem przedrzemy się przez pełną dziwnych potworów pustynię, a na koniec trafimy do miasteczka kontrolowanego przez bezwzględny gang rewolwerowców.

Gra El Hijo ma być klasycznie zrealizowaną skradanką. Kierowany przez nas chłopieć nie będzie oczywiście w stanie zagrozić kowbojom oraz innym wrogom w bezpośrednich konfrontacjach. Dlatego priorytetem ma być unikanie wykrycia przez nieprzyjaciół. W tym celu będziemy korzystali z osłon, chowali się w cieniu, przekradali za plecami strażników oraz wykorzystywali elementy otoczenia do odwracania uwagi wrogów.

Pozostawianie w ukryciu ułatwi nam interfejs, który dokładnie pokaże pole i zasięg widzenia każdego ze strażników. Do tego do dyspozycji gracza oddany zostanie bogaty arsenał przedmiotów i gadżetów, przydatnych podczas realizowania zadań. Wszystko to ukazane zostanie w atrakcyjnej oprawie graficznej z izometryczną kamerą.

El Hijo zmierza na urządzenia mobilne działające w oparciu o systemy iOS i Android. W planach jest również wersja pecetowa. Premiera ma nastąpić wiosną przyszłego roku. Na razie nie podano informacji dotyczących modelu biznesowego, ale biorąc pod uwagę istnienie edycji PC i charakter projektu spodziewamy się, że będzie to produkcja premium, a więc pozbawiona mikropłatności.

Honig Studio – strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej