Wiadomość kompendia 12 stycznia 2017, 10:20

autor: Vergil

Horizon: Zero Dawn — kompendium wiedzy [Aktualizacja #4: Fabularne szczegóły i zawartość edycji kolekcjonerskich]

Niniejsze kompendium wiedzy poświęcone jest grze RPG akcji pod tytułem Horizon: Zero Dawn. Za jej produkcję odpowiada studio Guerrilla Games, znane głównie z cyklu Killzone. Tekst będzie uzupełniany o najbardziej interesujące informacje i materiały zarówno przed, jak i po premierze tego tytułu.

Horizon: Zero Dawn – kompendium wiedzy - Horizon: Zero Dawn — kompendium wiedzy [Aktualizacja #4: Fabularne szczegóły i zawartość edycji kolekcjonerskich] - wiadomość - 2017-01-12
Horizon: Zero Dawn – kompendium wiedzy
Spis treści:
  • 1. Świat gry
  • 2. Fabuła
  • 3. Mechanika (3.1. Eksploracja; 3.2 Walka i uzbrojenie; 3.3. Crafting)
  • 4. Technikalia
  • 5. Ciekawostki
  • 6. Multimedia (6.1. Materiały wideo; 6.2. Zrzuty ekranu

Horizon: Zero Dawn jest dziełem studia Guerrilla Games — deweloperzy znani są przede wszystkim z serii Killzone, jednak mają na swoim koncie również grę Shellshock: 'Nam 67. Premiera omawianego tytułu odbędzie się 28 lutego 2017 roku. Gra zostanie wydana wyłącznie na konsoli PlayStation 4.

Aktualizacja #4 [Fabularne szczegóły i zawartość edycji kolekcjonerskich]: Kompendium zostało zaktualizowane o nowe informacje na temat opowiedzianej w grze historii, a także o nowy, fabularny zwiastun. Ponadto, możecie zapoznać się z zawartością edycji specjalnej i kolekcjonerskiej. Po szczegóły zapraszamy do sekcji 2. Fabuła, 6.1. Materiały wideo oraz 5. Ciekawostki.

Aktualizacja #3 [Skasowany projekt studia i zmienny świat gry]: Deweloperzy z Guerrilla Games podzielili się z graczami ciekawostką „zza kulis” na temat procesu produkcji. Ponadto dowiedzieliśmy się co nieco na temat podlegającego zmianom świata gry – jak się okazuje, nie będziemy go zwiedzać wyłącznie w pełnym słońcu. Szczegółowe informacje znajdziecie w sekcjach 1. Świat gry oraz 5. Ciekawostki. Ponadto, w sekcji 6.1. Materiały wideo czekają na Was trzy nowe zwiastuny z komentarzem twórców.

Aktualizacja #2 [Nowe informacje o bohaterce i świecie gry]: Kompendium zostało zaktualizowane o wiele nowych wiadomości na temat głównej bohaterki, jej pochodzenia, a także konstrukcji świata gry. Dowiedzieliśmy się nowych rzeczy między innymi o przeszłości Aloy i celach, jakie zostaną przed nią postawione. Po szczegółowe informacje zapraszamy do sekcji 2. Fabuła oraz 3.2. Walka i uzbrojenie.

Aktualizacja #1 [gameplay z PlayStation 4 Pro]: w trakcie PlayStation Meeting 2016 Sony Interactive Entertainment zapowiedziało, że Horizon: Zero Dawn zostanie udoskonalone na potrzeby konsoli PlayStation 4 Pro. Na potwierdzenie tych słów, firma zaprezentowała światu nowy materiał wideo pochodzący z rozgrywki, który znajdziecie w sekcji „Materiały wideo”. Jak widać na poniższym gameplay'u, Aloy otrzyma możliwość wspinaczki na większe roboty, a także zjeżdżania po linie, wzorem Lary Croft z serii Tomb Raider. Można również przypuszczać, że sama wspinaczka i hakowanie maszyny przyniesie korzyści w postaci odkrycia kolejnego fragmentu mapy, wzorem zdobywania punktów widokowych w serii Assassin’s Creed. Domysły nie zostały jeszcze potwierdzone przez deweloperów.

Co się zaś tyczy różnic pomiędzy edycją przeznaczoną na standardowe PlayStation 4, a wersją zmierzającą na PlayStation 4 Pro, ograniczą się one wyłącznie do rozdzielczości obrazu (nowa konsola Sony wspiera rozgrywkę w 4K, jednak sama gra działa w rozdzielczości zbliżonej do tej wartości), a także szczegółowości tekstur i zasięgu widzenia. Wygląda również na to, że w posiadacze PlayStation 4 Pro będą mogli nacieszyć oczy smaganą wiatrem roślinnością i fryzurą protagonistki. Oczywiście obie wersje sprzedawane będą na jednym dysku – system sam rozpozna, która z nich powinna zostać zainstalowana.

1. Świat gry

Akcja Horizon: Zero Dawn rozgrywa się w dalekiej, postapokaliptycznej przyszłości. W wyniku tajemniczego kataklizmu, który wydarzył się około tysiąca lat przed wydarzeniami opowiedzianymi w grze, cywilizacja cofnęła się o kilkadziesiąt wieków. Ludzie, skupieni w niewielkich plemionach, mieszkają w drewnianych chatach i korzystają z prymitywnych narzędzi, choć bardziej zamożne osady mogą pochwalić się na przykład systemem wodociągów. Zwiastun zaprezentowany szerszej publiczności na targach Electronic Entertainment Expo 2015 sugeruje, że nie było to pokłosie żadnych działań wojennych. Na jego podstawie można wywnioskować, że planeta mogła paść ofiarą wyjątkowo silnego wiatru słonecznego, który zniszczył obecną na niej elektronikę — bez niej, zapaść kulturowa i cywilizacyjna były jedynie kwestią czasu. Ziemia pogrążyła się zatem w mroku, a pamięć o jej przeszłości przechowują ruiny wielkich metropolii i królujących nad nimi drapaczy chmur oraz pozostałości po dawnej technologii.

Niczym w The Last of Us, władzę nad globem zaczęła przejmować fauna i flora, a także... maszyny. Po świecie gry przechadzają się stada robotów, które przypominają wyglądem i zachowaniem dinozaury. Ich pochodzenie pozostaje zagadką, jednak tubylcy skutecznie wykorzystują ich podzespoły do tworzenia przydatnych przedmiotów oraz broni. Mechaniczne istoty sprawiają wrażenie inteligentnych — gracze będą zatem świadkami starć i polowań, jakie te będą przeprowadzać. Niektóre są przyjaźnie nastawione do ludzi, a nawet dają się wykorzystywać w roli wierzchowców. Inne z kolei stanowią zagrożenie, co tyczy się w szczególności skażonych stworzeń — zarażone osobniki przekazują tajemniczego, starożytnego wirusa innym, zaś choroba sprawia, że sa wyjątkowo agresywne.

Otwarty, a przy tym oryginalny i zróżnicowany świat ma stanowić mocną stronę gry. - Horizon: Zero Dawn — kompendium wiedzy [Aktualizacja #4: Fabularne szczegóły i zawartość edycji kolekcjonerskich] - wiadomość - 2017-01-12
Otwarty, a przy tym oryginalny i zróżnicowany świat ma stanowić mocną stronę gry.

Świat Horizon: Zero Dawn będzie w pełni otwarty, a co za tym idzie, gracz będzie mógł udać się w każde miejsce widoczne na mapie. Zróżnicowane środowisko zachęca do eksploracji — na udostępnionych przez deweloperów materiałach możemy zobaczyć zarówno gęsto zalesione równiny, jak i ośnieżone szczyty gór, mroczne bagna, ruiny miast ze szkieletami wieżowców, czy też działającą na wyobraźnię dżunglę, a nawet pustynię. Wielokrotnie przyjdzie nam także odwiedzać rozmaite konstrukcje wypełnione starożytną, zaawansowaną technologią. Rozmiar mapy nie jest jeszcze znany, jednak fakt, że deweloperzy zdecydowali się umożliwić nam dosiadanie niektórych robotów w celu przyspieszenia podróży, pozwala wysnuć przypuszczenie, iż nie będzie ona należała do najmniejszych.

[Aktualizacja #3]: Świat Horizon: Zero Dawn będzie w pełni otwarty. Twórcy przekonują, że o ile podróżowanie po drogach będzie względnie bezpieczne, zejście z ubitego traktu ma wiązać się z koniecznością stawienia czoła rozmaitym zagrożeniom, głównie w postaci ikonicznych maszyn. Deweloperzy potwierdzili, że tę oryginalną „piaskownicę” będziemy zwiedzać zarówno w pełnym słońcu, jak i po zapadnięciu zmroku. Co więcej, zaprezentowano również zmienny cykl pogodowy, toteż możemy powoli przyzwyczajać się do widoku Aloy polującej na roboty w strugach pięknie wyglądającego deszczu.

2. Fabuła

Główną bohaterką Horizon: Zero Dawn jest Aloy. Dziewczyna, która z bliżej niewiadomych przyczyn została odrzucona przez plemię Nora, od najmłodszych lat fascynowała się starożytną technologią, pozostającą tematem tabu wśród jej współplemieńców. Jej wychowanie zostało powierzone niejakiemu Rostowi. Opiekun był dla niej surowy, lecz stopniowo przekazywał jej całą, posiadaną przez siebie wiedzę. Dzięki temu dziewczyna posiadła zdolności, które mają zapewnić jej przetrwanie w dziczy. Celem, jaki twórcy stawiają przed nią (i przed graczem), jest odkrycie pochodzenia mechanicznych zwierząt, a także rozwiązanie zagadki wyparowania niemal całej populacji.

[Aktualizacja #2]: Protagonistka zamierza również poznać tożsamość rodziców, a w uzyskaniu odpowiedzi na nurtujące ją pytania ma pomóc plemienny rytuał przejścia, zwany The Proving. Jeśli podoła wyzwaniu, nie tylko pozbędzie się statusu wyrzutka, lecz także stanie przed możliwością rozwiązania zagadki swojej przeszłości. Gracze z pewnością docenią fakt, że w trakcie zabawy będą świadkami licznych retrospekcji z czasów jej dzieciństwa. Ma to umożliwić lepszą identyfikację z heroiną i zrozumienie motywacji, jaka popycha ją do działania.

Fabuła będzie przekazywana zarówno w formie przerywników filmowych, jak i dialogów — napotkane przez nas postacie niezależne będą nam zlecać rozmaite zadania, a w zamian za ich wykonywanie, niczym w klasycznych RPG-ach, otrzymamy niesprecyzowane jeszcze nagrody. Poszczególne plemiona, choć nie przyjmą Aloy w swoje szeregi, będą zlecać jej rozmaite zadania. Jeśli zaskarbi sobie zaufanie ugrupowania, otrzyma od niego specjalny strój, gwarantujący jej zróżnicowane bonusy do umiejętności. Ponadto, będziemy mogli wykazać się w rozmaitych wyzwaniach łowieckich, zwanych Hunter Trials. Na czym będą polegać? Trudno powiedzieć, choć wydaje się prawdopodobne, że będą to polowania na wyjątkowe okazy zwierząt (w tym przypadku mechanicznych), przypominające w założeniach te z ostatnich odsłon cyklu Far Cry. Na chętnych mają czekać tak zwane Corruption Zones, w jakich będzie roić się od szczególnie groźnych przeciwników — można przypuszczać, że wyprawa w te niebezpieczne rejony zaowocuje łupem, na jaki nie natrafimy nigdzie indziej.

Warto jednak pamiętać, że nie wszyscy spojrzą na nasze poczynania przychylnym okiem, toteż konfrontacja często sprowadzi się do użycia siły. Ponadto, jak sugeruje jeden ze zwiastunów, Aloy będzie miała okazję odwiedzić naszpikowane technologią kompleksy, gdzie zapewne znajdziemy informacje na temat ludzi z minionej epoki.

[Aktualizacja #4]: W sieci opublikowano nowy, fabularny zwiastun gry. Możemy się z niego dowiedzieć co nieco o pochodzeniu tajemniczych maszyn, poznać głównego przeciwnika Aloy, a także usłyszeć o powodach, które popchnęły ją do wyruszenia w długą i niebezpieczną podróż. Zaprezentowano na nim również nowe rejony otwartego świata, a także potencjalnych sojuszników bohaterki. Wygląda na to, że poszczególne plemiona będą musiały zjednoczyć się pod wspólną banderą, by stawić czoła rosnącym w siłę wrogom. Celowo nie wdajemy się w szczegóły – materiał zdradza naprawdę sporo, zatem powinni go obejrzeć wyłącznie Ci, którzy nie obawiają się, że… najzwyczajniej w świecie zepsują sobie zabawę.

3. Mechanika

Otwarty świat, dość złożony schemat rozgrywki oraz akcja prezentowana z perspektywy trzeciej osoby budzą jednoznaczne skojarzenia z takimi tytułami, jak chociażby Wiedźmin 3: Dziki Gon.

3.1. Eksploracja

Eksploracja będzie stanowić jeden z filarów rozgrywki w Horizon: Zero Dawn. Środowisko będziemy przemierzać na dwa sposoby. Po pierwsze — na piechotę. Aloy potrafi wspinać się na przeszkody, zatem nie powinniśmy uświadczyć tutaj tak zwanych niewidzialnych ścian ani też sięgających do kolan płotków blokujących przejście. Ponadto, do naszej dyspozycji oddano także wierzchowce — po uprzednim oswojeniu jednego z mechanicznych zwierząt (co odbywa się poprzez wgranie do jego układów nowego oprogramowania), gracz może podróżować na jego grzbiecie. Robot jest podatny na obrażenia, zatem można zostawić go w bezpiecznym miejscu, a w razie potrzeby, wzorem Red Dead Redemption, przywołać do siebie.

3.2. Walka i uzbrojenie

Drugim filarem Horizon: Zero Dawn będą starcia z napotkanymi po drodze przeciwnikami. Podczas zabawy przyjdzie nam stanąć do walki nie tylko z agresywnymi robotami, lecz także z wrogo nastawionymi ludźmi. Oprócz zwykłych przeciwników, których pokonanie nie będzie stanowić większego wyzwania, na naszej drodze pojawią się także potężniejsi, lepiej opancerzeni bossowie. Pozbawienie ich życia ma wymagać od gracza spostrzegawczości i opracowania skutecznej taktyki.

[Aktualizacja #2]: Co ciekawe, niektórzy adwersarze mają pływać, a nawet chować się pod powierzchnią wody. Niestety, wciąż nie wiadomo, czy Aloy także będzie mogła pochwalić się takimi zdolnościami.

Walka stanowi jeden z filarów rozgrywki w Horizon: Zero Dawn. - Horizon: Zero Dawn — kompendium wiedzy [Aktualizacja #4: Fabularne szczegóły i zawartość edycji kolekcjonerskich] - wiadomość - 2017-01-12
Walka stanowi jeden z filarów rozgrywki w Horizon: Zero Dawn.

Pomocny okaże się szeroki wachlarz uzbrojenia, jaki oddano do dyspozycji bohaterki. Oprócz włóczni, karabinów pozyskiwanych z ciał przeciwników oraz proc, naszym głównym orężem będzie łuk. Ten da się wyposażyć w kilka rodzajów strzał, skutecznych w walce z konkretnym rodzajem przeciwników. Oponentów podatnych na ogień pokonamy strzałami zapalającymi, z kolei lepiej opancerzonych wrogów położymy trupem przy użyciu strzał wybuchających. Jeśli zechcemy pojmać żywcem konkretnego robota, bądź własnoręcznie zadać mu ostateczny cios, możemy wykorzystać specjalną kuszę i bełty z liną. Te przytwierdzają oponenta do podłoża (w przypadku większych osobników konieczne będzie wykorzystanie kilku takich), pozbawiając go na moment możliwości ruchu. Ponadto, często przyjdzie nam także korzystać z wymyślnych pułapek, takich jak choćby miny. Tryb koncentracji z kolei ułatwi celowanie, spowalniając czas.

W grze zaimplementowano również system skradania — Aloy może kryć się za osłonami, a także chować się w bujnej roślinności, by przemykać za plecami przeciwników lub atakować ich z zaskoczenia. Protagonistka potrafi skanować wrogów przy pomocy jednego z wielu starożytnych urządzeń, co pozwala jej na poznanie ich słabych punktów. Możliwe będzie nawet oznaczenie konkretnego celu, by śledzić jego aktywność z bezpiecznego, niewidocznego miejsca. Należy jednak mieć na uwadze, iż niektórzy oponenci zostali wyposażeni w podobne narzędzia, toteż kiedy zbliżą się do dziewczyny na odpowiednią odległość, są w stanie wyczuć jej obecność i zaalarmować innych.

W trakcie rozgrywki bohaterka pozna nowe zdolności, a także stanie się bardziej skuteczna w walce — jej rozwój ma się odbywać poprzez wybór interesujących nas perków, których lista nie jest jeszcze znana. Dostęp do kolejnych umiejętności otrzymamy po awansie na następny poziom doświadczenia.

3.3. Crafting

Podobnie jak ma to miejsce w wielu innych grach tego typu, w Horizon: Zero Dawn pojawi się rozbudowany system craftingu. Aloy będzie pozyskiwać niezbędne surowce ze zniszczonych maszyn, a także bezpośrednio z elementów otoczenia. Wytwarzanie nowych przedmiotów obejmie zarówno lekarstwa (konieczne będzie gromadzenie napotykanych po drodze roślin), jak i elementów ekwipunku, a także amunicji — mechaniczne komponenty posłużą nam na przykład do produkcji strzał oraz ładunków wybuchowych.

Uzbrojenie udoskonalimy przy pomocy komponentów pozyskiwanych z korpusów pokonanych przeciwników. - Horizon: Zero Dawn — kompendium wiedzy [Aktualizacja #4: Fabularne szczegóły i zawartość edycji kolekcjonerskich] - wiadomość - 2017-01-12
Uzbrojenie udoskonalimy przy pomocy komponentów pozyskiwanych z korpusów pokonanych przeciwników.

4. Technikalia

Horizon: Zero Dawn działa w oparciu o technologię opracowaną na potrzeby gry Killzone: Shadow Fall, która została wykorzystana również w Until Dawn. Pomimo że jest to pierwsza produkcja z otwartym światem napędzana przez ten silnik graficzny, prezentuje się naprawdę dobrze. Na uwagę zasługują zarówno dopracowane modele postaci i robotów, jak i zróżnicowane, bogate w detale środowisko. Podobać mogą się również efekty towarzyszące eksplozjom, a także destrukcja otoczenia oraz samych maszyn. Bez wpływu na jakość oprawy nie pozostaje fakt, iż jest to tytuł ekskluzywny dla PlayStation 4 — skoncentrowanie się na jednej platformie pozwoliło twórcom na wykorzystanie pełni jej możliwości.

5. Ciekawostki

  • Prace nad grą rozpoczęły się krótko po zakończeniu produkcji trzeciej odsłony cyklu Killzone. Projekt, nad którym początkowo pracowało jedynie kilka osób, działał w oparciu o opracowaną na potrzeby tamtej gry technologię. Jak zdradził Hermen Hulst, dopiero po ukończeniu prac nad Killzone: Shadow Fall Guerrilla Games przerzuciło niemal wszystkie swoje siły do Horizon: Zero Dawn, implementując stworzone na potrzeby gry rozwiązania do nowego, bardziej zaawansowanego silnika graficznego. Do momentu oficjalnej zapowiedzi, gra była w produkcji przez 4,5 roku.
  • [Aktualizacja #3]: Choć twórcy nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa w temacie serii Killzone i zapewniają, że zostawili sobie otwartą co najmniej jedną furtkę dla ewentualnej kontynuacji, na ten moment skupiają się w 100% na dopieszczaniu Horizon: Zero Dawn. Mathijs de Jonge ujawnił, że droga do oficjalnego rozpoczęcia prac na przygodami Aloy wcale nie była łatwa. Początkowo pracownicy studia przygotowali ponad trzydzieści pomysłów na swój nowy projekt, z których wytypowano dwa najbardziej obiecujące. Po ponad półrocznej pracy nad prototypami, do siedziby Guerrilla Games zaproszono przedstawicieli innych, znajdujących się pod skrzydłami Sony zespołów, w celu zaczęrpnięcia opinii na temat tego, który z nich powinien otrzymać zielone światło. Zebrany „feedback” rozpisano w Excelu – przygotowany w ten sposób raport jednoznacznie wskazywał, że Horizon: Zero Dawn to zarówno najbardziej ekscytująca propozycja, jak i najbardziej ryzykowna. Dlaczego? Cóż, nie należy zapominać, że do tej pory Guerrilla Games dostarczało liniowe strzelaniny – porwanie się na stworzenie rozbudowanej gry action RPG niektórzy postrzegali jak wyprawę z motyką na słońce. Zresztą, Sam de Jonge wspomina, że studio nie miało ani narzędzi, ani odpowiedniej technologii, jakie wspierałyby tworzenie „piaskownic”. Z uwagi na panującą w siedzibie firmy ekscytację zdecydowano się jednak porzucić pracę nad drugim projektem i skoncentrować się na Horizon.
  • Specjalnie na potrzeby targów E3 2016, deweloperzy zlecili opracowanie pełnowymiarowej repliki Watchera — jednego z obecnych w grze przeciwników. Doskonała konstrukcja kostiumu sprawia, iż mający go na sobie człowiek jest w stanie poruszać nim w dokładnie taki sposób, w jaki porusza się jego wirtualny odpowiednik.
  • Gra doczekała się tak zwanego „easter egga” w Killzone: Shadow Fall. Gracze mogli natknąć się na hologram jednego z mechanicznych zwierząt. Fakt ten nie został odnotowany aż do momentu, w którym gra została zapowiedziana przez Sony Interactive Entertainment.
  • [Aktualizacja #4]: Horizon: Zero Dawn będzie dostępne w trzech wersjach. Oprócz podstawowej, do sprzedaży trafi również Edycja Specjalna oraz Edycja Kolekcjonerska. Ich zawartość prezentuje się następująco:

Edycja Specjalna:

Edycja Specjalna Horizon: Zero Dawn zawiera: Steelbook, 48-stronnicowy artbook, unikalny motyw dla konsoli i dedykowany zestaw DLC (4 pakiety zasobów, 2 dodatkowe stroje, 2 dodatkowe rodzaje broni). - Horizon: Zero Dawn — kompendium wiedzy [Aktualizacja #4: Fabularne szczegóły i zawartość edycji kolekcjonerskich] - wiadomość - 2017-01-12
Edycja Specjalna Horizon: Zero Dawn zawiera: Steelbook, 48-stronnicowy artbook, unikalny motyw dla konsoli i dedykowany zestaw DLC (4 pakiety zasobów, 2 dodatkowe stroje, 2 dodatkowe rodzaje broni).

Edycja Kolekcjonerska

Edycja Kolekcjonerska Horizon: Zero Dawn zawiera: Steelbook, 48-stronnicowy artbook, 9-calową figurkę Aloy, unikalny motyw dla konsoli i zestaw dedykowanych DLC (4 pakiety zasobów, 2 dodatkowe stroje, 2 dodatkowe rodzaje broni). - Horizon: Zero Dawn — kompendium wiedzy [Aktualizacja #4: Fabularne szczegóły i zawartość edycji kolekcjonerskich] - wiadomość - 2017-01-12
Edycja Kolekcjonerska Horizon: Zero Dawn zawiera: Steelbook, 48-stronnicowy artbook, 9-calową figurkę Aloy, unikalny motyw dla konsoli i zestaw dedykowanych DLC (4 pakiety zasobów, 2 dodatkowe stroje, 2 dodatkowe rodzaje broni).

6. Multimedia

6.1. Materiały wideo

Horizon Zero Dawn Ewolucja maszyn

Horizon Zero Dawn Ewolucja maszyn [4:05]

Materiał zza kulis produkcji Horizon Zero Dawn, zdradzający, jak przebiegał proces projektowania maszyn obecnych w grze.

Horizon Zero Dawn E3 2016 - gameplay

Horizon Zero Dawn E3 2016 - gameplay [8:37]

Materiał z E3 2016.

Horizon Zero Dawn podróż Aloy

Horizon Zero Dawn podróż Aloy [3:13]

Zwiastun Horizon Zero Dawn – trzecioosobowej gry akcji z elementami RPG, opracowanej przez studio Guerrilla Games z myślą o PlayStation 4.

Horizon Zero Dawn PGW 2015 - trailer

Horizon Zero Dawn PGW 2015 - trailer [1:03]

Horizon Zero Dawn E3 2015 - trailer

Horizon Zero Dawn E3 2015 - trailer [6:35]

Film z gry Horizon: Zero Dawn opublikowany na targach E3 2015.

6.2. Zrzuty ekranu

Po więcej zrzutów ekranu zapraszamy do naszej galerii.

Horizon: Zero Dawn — kompendium wiedzy [Aktualizacja #4: Fabularne szczegóły i zawartość edycji kolekcjonerskich] - ilustracja #12
Horizon: Zero Dawn — kompendium wiedzy [Aktualizacja #4: Fabularne szczegóły i zawartość edycji kolekcjonerskich] - ilustracja #13
Horizon: Zero Dawn — kompendium wiedzy [Aktualizacja #4: Fabularne szczegóły i zawartość edycji kolekcjonerskich] - ilustracja #14

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
05.09.2016 13:40
TeelaPL
4
Junior

Szkoda, że gra wyjdzie tylko na PS4...

09.09.2016 14:12
odpowiedz
DzokerEr
10
Konsul

Od Razu ma 1 :D

10.09.2016 01:05
-1
odpowiedz
yadin
85
Senator

@Teela :: Może dlatego będzie to tak dobry tytuł.

11.09.2016 10:41
odpowiedz
Venghan
2
Junior

@TeelaPL: Na Xbox i PC, wyjdzie za to podobna gra o nazwie ReCore.